۴۴۲۶۴۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

توافق اتحادیه اروپا بر سر مذاکرات بریگزیت

طبق اعلام رئیس شورای اروپا، اتحادیه اروپا قبول کرده تا نمایندگان پارلمان این قاره نیز در تدارک برای مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ایفای نقش کنند.

خبرگزاری ایسنا: طبق اعلام رئیس شورای اروپا، اتحادیه اروپا قبول کرده تا نمایندگان پارلمان این قاره نیز در تدارک برای مذاکرات مربوط به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، ایفای نقش کنند.

دونالد تاسک، رئیس شورای اروپا اعلام کرد، رهبران اتحادیه اروپا توافق کرده‌اند تا از نمایندگان پارلمان اروپا برای شرکت در نشستهای مربوط به تدارک برای مذاکرات بریگزیت و خروج انگلیس از اتحادیه اروپا دعوت کنند.

تاسک در یک کنفرانس خبری گفت، رهبران اتحادیه اروپا درباره درخواست پارلمان اروپا به منظور ایفای نقش بیشتر در مذاکرات مربوط به خروج انگلیس بحث کرده‌اند و این اتفاق در پی هشدار رئیس در حال کناره گیری پارلمان اروپا نسبت به امکان مسدود کردن توافق بریگزیت از سوی این پارلمان رخ داده است.

این در حالی است که چند روز پیش نمایندگان مجلس اعیان پارلمان انگلیس نیز اعلام کردند، کشورشان به یک توافق تجاری انتقالی با اتحادیه اروپا نیازمند است و دولت باید پیش از آغاز مذاکرات برای خروج رسمی از این نهاد طرح‌های خودش را مشخص کند.

ترزا می، نخست‌وزیر انگلیس قصد دارد تا اجرای ماده ۵۰ از معاهده لیسبون اتحادیه اروپا را که آغازی بر روند دو ساله خروج است، نهایتا تا پایان مارس شروع کند و می‌خواهد که یک معاهده اختصاصی با اتحادیه اروپا ایجاد کند نه اینکه قراردادهای موجود "کشورهای درجه سوم" را با این نهاد تکرار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج