۴۴۲۶۹۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

هشدار سردار جزایری به حامیان تروریسم

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با هشدار به آمریکا گفت: از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج خود از منطقه بهره‌برداری کنند و بیش از این مردمان بی‌گناه را به خاک و خون نکشانند.

باشگاه خبرنگاران جوان: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با هشدار به آمریکا گفت: از درس‌های عبرت‌آموز آزادی حلب برای خروج خود از منطقه بهره‌برداری کنند و بیش از این مردمان بی‌گناه را به خاک و خون نکشانند.

سردار جزایری با تبریک و تهنیت آزادی حلب به رزمندگان جبهه بزرگ مقاومت و امت اسلامی گفت: راهبرد جنگ‌های نیابتی در عراق و سوریه با شکست روبرو شده و آمریکا و اذنابش چه به طور مستقیم و یا غیرمستقیم در مقابله با مردمان این منطقه قادر به پیاده‌سازی و استمرار سیاست‌هایشان نمی‌باشند.

وی تصریح کرد: دولت جدید آمریکا از شکست‌ها و ناکامی‌های دموکرات‌ها در دوران حاکمیت بر آمریکا عبرت بگیرد و بیش از این خود و دیگران را به زحمت نیندازد.

وی همچنین به حامیان منطقه‌ای اشاعه‌ تروریسم در منطقه توصیه کرد که از ادامه همراهی با سیاست‌های آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل خود را جدا کنند و بیش از این شرمساری تاریخی را برای خود فراهم نیاورند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح با تبریک مجدد پیروزی‌های رزمندگان در عراق و سوریه اظهار امیدواری کرد که در آینده نزدیک پیکر متعفن تروریسم در منطقه با کمک دولت‌ها و مردم منطقه به دور افکنده شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج