۴۴۲۷۴۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

فابرگاس: منتقدان حافظه کوتاهی دارند

هافبک اسپانیایی چلسی به انتقاد از منتقدان پرداخت و عنوان کرد آنها پاسخ خود را دریافت کردند.

خبرگزاری ایسنا: هافبک اسپانیایی چلسی به انتقاد از منتقدان پرداخت و عنوان کرد آنها پاسخ خود را دریافت کردند.

سسک فابرگاس در این فصل کمتر در تیم آنتونیو کونته به میدان رفته است و خیلی‌ها به انتقاد از این بازیکن پرداختند که سطح بازی‌اش نسبت به فصول قبل افت کرده است. با این حال فابرگاس در بازی چلسی برابر ساندرلند توانست گل ۳ امتیازی را برای تیمش به ثمر برساند تا خبر از بازگشت به دوران اوج خود بدهد.

سسک فابرگاس با انتقاد از منتقدانش گفت: منتقدان حافظه کوتاهی دارند. بعد از یک بازی خوب آنها فراموش می‌کنند شما قبلا چه شرایطی داشتید. این در حالی بود که قبل من فراموش شده بودم و کسی روی من حساب نمی‌کرد. فکر کنم بازی خوبی که برابر ساندرلند داشتم باعث شد تا آنها جواب خود را بگیرند و نشان دادم که فراموش شده نیستم. شرایط خیلی سختی در بازی‌های قبل داشتم و متاسفانه مردم خیلی زود فراموش می‌کنند شما چه بازیکنی بودید و خیلی ها شما را خیلی زود از یاد می برند.

در دیدار چلسی و ساندرلند، کونته ترجیح داد تا به ماتیچ استراحت بدهد و از فابرگاس در تیمش استفاده کند و این بازیکن گل ۳ امتیازی را به ثمر رساند. این در حالی بود که در این دیدار ادن هازارد غایب بزرگ تیمش در این بازی بود.

او ادامه داد: دوست دارم بیشتر از این در ترکیب تیمم به میدان بروم و فکر کنم با بازی خوب برابر ساندرلند مربی را متقاعد کرده باشم که در بازی‌های بعدی بیشتر برای تیمم به میدان بروم. برابر ساندرلند شب خوبی داشتیم ولی باید یاد بگیریم که بازی‌ها را بکشیم و خیلی بهتر از فرصت های خودمان استفاده کنیم. ما می خواهیم روند بردهای خودمان را ادامه دهیم چرا که به خوبی می دانیم این مقطع از فصل برای ما بسیار مهم است و بازیهای دشواری در کریسمس داریم.

چلسی ۱۰ دیدار پی در پی را در لیگ برتر با برد به پایان برده است تا با ۶ امتیاز اختلاف در صدر جدول این رقابت ها قرار گرفته باشد. چلسی باید این هفته در لیگ برتر در سلهرست پارک برابر کریستال پالاس به میدان برود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج