۴۴۲۷۵۶
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

اجاره‌های میلیونی خودروهای لوکس

کرایه خودرو ب ام و X۶ با درنظر گرفتن حداقل ۱۴ ساعت زمان کرایه و بدون راننده حدود ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان تمام می‌شود.

خبرگزاری میزان: کرایه خودرو ب ام و X۶ با درنظر گرفتن حداقل ۱۴ ساعت زمان کرایه و بدون راننده حدود ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان تمام می‌شود.

با شروع مجالس عروسی، کرایه خودروهای لوکس با راننده و بدون راننده از رونق فراوانی برخوردار می‌شود و این درحالی است که موسسات زیادی در سطح شهر به این کار مشغول هستند.

موسسات کرایه اتومبیل در سطح شهر قوانین خاصی را برای اجاره اتومبیل وضع کرده‌اند که یکی از آنها مدت زمان کرایه اتومبیل در طول شبانه روزبوده که زمان اجاره، کمتر از ۱۴ ساعت نمی‌تواند باشد و از ساعت ۱۲ شب به بعد کرایه اتومبیل یک و نیم برابر افزایش خواهد یافت.

همچنین درصورت خارج شدن از محدوده شهر تهران اجاره خودرو بر اساس نرخ مصوب اتحادیه کرایه خودرو شامل هزینه خروجی نیز می گردد.

یکی دیگر از مسائل مهم در هنگام کرایه اتومبیل، ضمانت ماشین عروس بدون راننده است که به این منظور یک فقره چک به ارزش اتومبیل از مشتری دریافت خواهد شد.

لازم به ذکر است که در طول مسیر مالک خودرو یا نماینده موسسه کرایه اتومبیل پس از تحویل خودرو تا پایان مراسم در خودرو دیگری همراه اتومبیل خواهند بود و بعد از اتمام مراسم با تحویل خودرو، چک ضمانت به مشتری عودت می‌گردد.

این نکته حائز اهمیت است که تمامی مسؤلیت نگهداری از خودرو اجاره‌ای در قبال حوادث احتمالی به عهده مشتری است و در صورت اجاره اتومبیل با راننده، نیازی به ارائه چک تضمین نیست و تمام مسؤلیت نگهداری اتومبیل به عهده راننده است.

در این میان برای کرایه خودرو ب ام و X۶ با درنظرگرفتن حداقل ۱۴ ساعت زمان کرایه و بدون راننده، باید حدود ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان هزینه کرد و در صورتی راننده برای خودرو درخواست نشود، به مبلغ خودرو چک ضمانت دریافت می‌شود.

گفتنی است که اجاره خودروهای کلاسیک و قدیمی نیز در میان افراد از رونق بالایی برخوردار است و این درحالی است که باتوجه به ارزش خودرو کرایه آنها بدون راننده امکان‌پذیر نیست و برای هرساعت اجاره خودرو باید ۵۰ هزار تومان پرداخت کرد.
اجاره‌های میلیونی خودروهای لوکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      پیکان رو نزدین که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج