۴۴۲۸۳۶
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

انتقاد امام جمعه قم به خاموشی چراغ‌های برج ایفل

امام جمعه قم گفت: آزادی حلب دنیای کفر و دولت‌های ارتجاع منطقه را به عزا نشانده است.

خبرگزاری ایسنا: آیت‌الله «سیدهاشم حسینی بوشهری» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد با اشاره به آزادی حلب در کشور سوریه اظهار کرد: آزادی حلب دنیای کفر و دولت‌های ارتجاع منطقه را به عزا نشانده تا جایی که از این تأثر فرانسه که خود را مهد آزادی می‌داند چراغ‌های برج ایفل را خاموش کرده است.

امام جمعه قم افزود: نیروهای مردمی سوریه موفق شدند اشغالگران را بیرون کنند که این امر اقتدار امت اسلامی را نشان داد.

وی تصریح کرد: امروز می‌بینیم کشوری همانند ترکیه که یک کشور اسلامی است این گونه در آزادی حلب، عزادار می‌شود.

حسینی‌بوشهری خاطرنشان کرد: امام راحل(ره) و رهبرمعظم انقلاب اسلامی همواره بر مقاومت تکیه داشته‌اند، زیرا نتیجه مقاومت پیروزی است و خداوند به وعده‌های خود عمل می‌کند.

وی گفت: امید است جبهه اسلامی به مقاومت خود ادامه دهد و این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد ما این آزادی را به مسلمانان منطقه و ملت ایران و شهیدان مدافع حرم تبریک می‌گوئیم.

امام جمعه قم در این خطبه‌ها به برخی از ایام هفته اشاره و اظهار کرد: 17 ربیع‌الاول سالروز میلاد پیامبر اسلام و امام صادق(ع) است که چنین روزی را به نام اخلاق و مهربانی نام نهاده‌اند.

وی اظهار کرد: رسول‌الله طلیعه مهربانی و رحمت است و با طلوع او بت‌پرستی و آتش‌پرستی از میان رفت و دنیا شاهد اتفاقات بزرگی بود و در پرتو این رویداد مهم جایگاه انسان ارتقاء پیدا کرد.

حسینی بوشهری گفت: با توجه به میلاد پیامبر(ص) در این ایام هفته وحدت را داشتیم که نشان می‌دهد مسلمانان باید انسجام و وحدت داشته باشند و به سیره نبوی پایبند باشند در حالی که دشمنان کینه‌توز درصدد ایجاد تفرقه میان مسلمانان هستند و هیچ رحمی به شیعه و سنی ندارند.

وی ادامه داد: امام صادق(ع) نیز در هدایت امت اسلامی تلاش‌های زیادی داشت و ما وظیفه داریم در قبال رسول‌الله و امام صادق(ع) و مجاهدت‌های آنان به وظایف دینی خود جامه عمل بپوشانیم.

عضو خبرگان رهبری در خصوص دیگر رویدادها نیز افزود: 27 آذرماه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه نیز است که یادآور شهادت آیت‌الله مفتح است.

وی تصریح کرد: دشمنان نظام و انقلاب هیچ‌گاه نمی‌خواستند که میان حوزه و دانشگاه، وحدت و پیوندی باشد بر همین اساس امام خمینی(ره) تأکید فرمودند که باید حوزیان و دانشگاهیان آگاه باشند و با هم این نهضت را به پیروزی برسانند.

حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: همه اقشار جامعه وظیفه دارند با وحدت خود این انقلاب را حفظ کنند تا به دست امام زمان(عج) سپرده شود.

وی در خصوص دیدار رمضان عبدالله دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با رهبرمعظم انقلاب ادامه داد: معظم‌له در این دیدار فرمودند اگر کشورهای اسلامی متحد شوند و جوانان در فلسطین نیز به مقاومت بپردازند پس از ۲۵ سال اثری از اسرائیل و رژیم صهیونیستی باقی نمی‌ماند.

امام جمعه قم تصریح کرد: معظم‌له هم‌چنین در مورد ارائه طرح 10 ماده‌ای از طرف رمضان عبدالله تأکید داشتند که نباید این طرح صرفاً بر روی کاغذ باقی بماند.

وی همچنین در خطبه‌های خود نسبت به فریضه امر به معروف و نهی از منکر یادآور شد: این فریضه دارای شرایط خاصی است تا اثرگذار باشد و باید به گونه‌ای طرح شود که زیان‌بار نباشد و مفسده‌ای ایجاد نکند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عجب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج