۴۴۲۸۸۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کونته: چین برای دنیای فوتبال یک تهدید است

آنتونیو کونته، سرمربی ایتالیایی چلسی در آستانه دیدار برابر کریستال پالاس به تشریح شرایط بازیکنان مصدوم تیمش و بازار نقل و انتقالات پرداخت.

ورزش سه: فردا چلسی در خانه کریستال پالاس به مصاف این تیم خواهد رفت و کونته امیدوار است این تیم روند پیروزی های خود را حفظ کند.
امکان پیوستن اسکار به لیگ چین: "در حال حاضر اطلاعات زیادی در مورد شرایط پیش آمده ندارم پس بهتر است برای اظهار نظر صبر کنم. من در این رابطه با باشگاه صحبت کرده ام و افکار خود را به آنها انتقال داده ام. در چنین شرایط شگفت انگیزی، تصمیم گیری سخت می شود اما روش من همیشه اینگونه بوده است که افکار خود را با سران باشگاه به اشتراک می گذارم".
کونته: چین برای دنیای فوتبال یک تهدید است

سرمایه گذاری هنگفت چینی ها: "بازار فوتبال چین برای فوتبال دنیا خطرناک است و یک تهدید برای همه باشگاه ها محسوب می شود. اما من علاقمندم که روی شرایط خودمان تمرکز داشته باشیم. از نظر من بازی کردن در لیگ انگلیس برای هر بازیکنی یک موقعیت و افتخار بزرگ محسوب می شود زیرا لیگ جزیره بهترین لیگ دنیا به شمار می آید".
شرایط مصدومان چلسی: "هازارد شرایط بازی کردن را پیدا کرده است اما امشب باید در مورد او تصمیم گیری کنم. این موضوع نه تنها در مورد هازارد، بلکه در مورد همه بازیکنان صادق است. اما جان تری بعد از مصدومیت دشواری که داشت، ۱۵ دقیقه برابر اورتون بازی کرد و دوباره مصدوم شد. او تحت هر شرایطی برای ما بازیکن بسیار مهمی است و همیشه در کنار ما خواهد بود. حتی زمانی که تری مصدوم است هم در بازی های خارج از خانه ما را همراهی می کند".
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج