۴۴۲۹۵۲
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

خلیلی: کار استقلال را در ۹۰ دقیقه تمام می‌کنیم

سرپرست تیم فوتبال نفت تهران گفت: با شکست صبا در یک شرایط ایده‌آل به مصاف استقلال می‌رویم و می‌خواهیم کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم.

خبرگزاری تسنیم: نفت تهران در هفته چهاردهم لیگ موفق شد ۳ امتیاز با ارزش مقابل صبا در قم کسب کند تا روز سه‌شنبه ۳۰ آذر با روحیه خوبی به مصاف استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برود.

محسن خلیلی سرپرست تیم نفت در مورد شرایط تیمش و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد.

با شکست صبای قم موقعیت‌تان را در جدول حفظ کردید.

بله واقعا بازی سختی را بردیم. صبا تیم چغری است و خیلی بسته بازی می‌کند. این نوع بازی آنها باعث شده بود در نیمه اول نتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم اما در نیمه دوم خیلی بهتر شدیم و موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف خلق کردیم. زدن یک گل حق مسلم ما بود و چه بسا اگر در زدن ضربات آخر دقت داشتیم نتیجه پایانی فرق می‌کرد. برای ما مهم کسب 3 امتیاز بود که خدا را شکر به آن رسیدیم و جا دارد به همه بازیکنان بابت این برد سخت تبریک و خسته نباشید بگویم.

نفت با نتایج خوبی که در نیم فصل اول گرفته می‌تواند در نیم فصل دوم هم این روند را ادامه دهد؟

مسلما ما از نتایج کسب شده راضی هستیم اما تیم برای ادامه این روند تا پایان فصل نیاز به تقویت دارد. فشار روی بازیکنان اصلی ما زیاد است و نیاز است که در برخی بازی‌ها به آنها استراحت دهیم. برای این کار باید نیمکت قوی داشته باشیم در صورتی که تیم با کمبود مهره مواجه است. کادرفنی برای تقویت تیم در نیم فصل برنامه‌ریزی لازم را انجام داده و ان‌شالله با حمایت مدیریت و مالکیت باشگاه بتوانیم بازیکنان مدنظر کادرفنی را جذب کنیم.

این روز‌ها صحبت از جدایی بازیکنانی چون ایگور پراهیچ و ایمان مبعلی از نفت و پیوستن آنها به پرسپولیس و استقلال به گوش می‌رسد.

در مورد این بازیکنان پیشنهادی به باشگاه نشده و فعلا همه چیز در حد حرف است. ضمن اینکه کار حرفه‌ای نیست که دوستان کروات پراهیچ در ایران بخواهند با این بازیکن در مورد پرسپولیسی شدنش صحبت کنند و بهتر است اگر واقعا پرسپولیس ایگور را می‌خواهد با باشگاه مذاکره کند. قدر مسلم تیم ما به تمامی نفرات خود نیاز دارد و مبعلی و پراهیچ هم از نفرات تاثیرگذار ما به حساب می‌آیند و به این خاطر بعید می‌دانم علی دایی به آنها اجازه جدایی بدهد.

بازی با استقلال را چطور می‌بینید؟

بازی با صبا را فراموش کرده و تمام تمرکز‌مان را روی بازی با استقلال قرار داده‌ایم. استقلال با بردی که مقابل پدیده کسب کرد به آرامش رسید و مطمئنا آنها همه انرژی خود را روی بازی روز سه‌شنبه گذاشته‌اند. هر دو تیم خوب می‌دانند که برای کسب سهمیه آسیا قهرمانی در جام حذفی به مراتب راحت‌تر از قهرمانی در لیگ برتر است و از این‌رو به این بازی به عنوان یک فینال نگاه می‌کنند. شرایط تیم ما برای بازی با استقلال عالی است و به دنبال این هستیم تا مثل دیدارهای قبل‌مان در جام حذفی از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

چه بسا نتیجه بازی نفت و استقلال تاثیر زیادی در آینده علیرضا منصوریان در تیمش داشته باشد.

به هر صورت استقلال هم مثل ما به دنبال قهرمانی در جام حذفی است و برای این بازی همه انرژی خود را می‌گذارد. منصوریان که از دوستان خوب من است خیلی از بازیکنان ما را می‌شناسد و این شناخت دو طرفه است. چنین مسئله‌ای بازی را حساس‌تر و سخت‌تر می‌کند و فکر می‌کنم تیمی که قدر فرصت‌ها را بداند و اشتباه کمتری داشته باشد برنده میدان است.

شاید حضور مهدی رحمتی در خط دروازه استقلال باعث شود آنها بیشتر تمایل داشته باشند بازی به پنالتی کشیده شود.

در اینکه رحمتی دروازه‌بان شایسته‌ای است شکی نیست اما ما هم دروازه‌بان و بازیکنان خوب و با کیفیتی داریم. دنبال این هستیم که کار استقلال را در 90 دقیقه تمام کنیم چرا که بعد از این بازی یک دیدار سنگین هم با تراکتورسازی در لیگ پیش‌رو داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دوزار بده آش!!!

    • بدون نام

      داش محسن حالشو نو بگیر

    • بدون نام

      آفای خلیلی لنگی شتر در خواب بیند لنگ سوارست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج