۴۴۲۹۶۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شافعی: ترکیب پرسپولیس نباید ثابت باشد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: ترکیب پرسپولیس باید نسبت به بازی‌های حریف انتخاب شود نه اینکه یک ترکیب ثابت در همه بازی‌ها برای تیم به میدان برود.

خبرگزاری فارس: محمود شافعی در خصوص باخت روز گذشته پرسپولیس مقابل ذوب آهن گفت: متأسفانه پرسپولیس نسبت به بازی‌های قبل امروز سردرگم بود و بازیکنان شرح وظایف خاصی نداشتند. به نظر من بزرگترین مشکل دیروز پرسپولیس این بود که تمرکز همه بازیکنان روی مهدی طارمی بود و شاید اگر از کناره‌های چپ و راست بیشتر استفاده می‌شد و بازیکنان از عمق دفاع ذوب آهن استفاده می‌کردند می‌توانستند به این تیم ضربه بزنند اما پرسپولیس رو به بازی هوایی آورده بود و دفاع‌های بلند قامت ذوب ‌آهن همه توپ‌ها را می‌زدند.

وی درباره باخت تراکتورسازی به سپاهان و اینکه شاید این موضوع ذهن بازیکنان پرسپولیس را به هم ریخته بود، افزود: شاید باخت تراکتورسازی از نظر روحی تأثیرگذار باشد اما نباید روی بازیکنان پرسپولیس فشاری وارد می‌کرد چون بازیکنی در این شرایط نمی‌تواند ادعای حرفه‌ای بودن کند. بازیکن حرفه‌ای باید تمرکزش روی تیم خودش باشد و به موارد دیگر نگاه نکند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: موضوعی که تیم را آزار می دهد این است که برخی از بازیکنان پرسپولیس به این خودباوری رسیده‌اند که تحت هر شرایطی بازی می‌کنند و از طرف دیگر تعویض‌ها هم مشخص هستند. می‌بینیم که پرسپولیس ۱۴ بازیکن دارد که حتی می‌توان تعویض‌ها را هم حدس زد. از طرف بزرگترین ضعف پرسپولیس عدم شناخت برانکو روی تعویض‌هایی است که برانکو انجام می‌دهد. او می‌توانست دیروز ربیع‌خواه که فشار زیادی را تحمل می‌کرد بیرون بکشد و محمد انصاری به دفاع چپ رفته، حسین ماهینی دفاع وسط شود و رامین رضاییان به دفاع راست برگردد که مطمئن باشید در این شرایط ذوب آهن نمی‌توانست به گل برسد. بازیکنان فرصت شوت‌زنی و خطا گرفتن را به بازیکنان ذوب آهن دادند و این موضوع اشتباه بود. باید در نظر داشت که انصاری دفاع آخر کامل و شش دانگی نیست.

شافعی در خصوص بازی‌های آینده پرسپولیس افزود: به نظرم هنوز چیز خاصی نشده و بازیکنان می‌توانند از شکست دیروز استفاده کنند. با این شرایط اگر بازیکنان به خواب بروند و فکر کنند که فاصله آنها با تراکتورسازی کم شده و کار تمام شده است مطمئن باشید که پرسپولیس ضربه می‌خورد.

وی در پایان تصریح کرد: به نظرم پرسپولیس باید در بازی‌های آینده از نظر تاکتیکی و نفراتی تغییراتی داشته باشد. برانکو باید ترکیب تیمش را بر اساس حریف بچیند اما می‌بینیم که ترکیب پرسپولیس همیشه ثابت است. شاید یک تیم با ۳ مهاجم به مصاف پرسپولیس بیاید که در آن صورت باید ترکیب تیم دفاعی‌تر باشد یا اینکه یک تیم با یک مهاجم به مصاف تیم بیاید که در آن زمان پرسپولیس باید با مهاجمان بیشتری بازی کند. به نظرم ترکیب پرسپولیس باید نسبت به بازی‌ حریف تعیین شود نه اینکه همیشه از پیش مشخص باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج