۴۴۳۰
۱ نظر
۵۰۲۱
۱ نظر
۵۰۲۱
پ

زيورآلاتي منحصربفرد برای شما

زيبايي در بي‌نظمي است

ابتدا به دليل شباهت اين زيورآلات با طلا به آنها مي‌گفتند بدليجات ولي وقتي برند‌هاي مطرح در سراسر جهان طرح‌هاي جذاب و خلاقانه‌اي را با استفاده از همين فلز‌هاي غيرقيمتي توليد كردند، اينگونه از زيورآلات هم توانستند اعتبار و جايگاهي مستقل به دست بياورند.

زيبايي در بي‌نظمي است

زيبايي در بي‌نظمي است

در دنياي زيورآلات اول از همه نقره بود كه توانست بعد از طلا محبوبيتي پيدا كرده و راه را براي ظهور و توجه به فلز‌هاي ديگر باز كند. ابتدا به دليل شباهت اين زيورآلات با طلا به آنها مي‌گفتند بدليجات ولي وقتي برند‌هاي مطرح در سراسر جهان طرح‌هاي جذاب و خلاقانه‌اي را با استفاده از همين فلز‌هاي غيرقيمتي توليد كردند، اينگونه از زيورآلات هم توانستند اعتبار و جايگاهي مستقل به دست بياورند.

علاوه بر برند‌هاي بزرگ و معروف مثل كارتيه، گوچي، ورساچي و بولگاري طراحان مختلف هم از سراسر جهان از جمله همين ايران خودمان ايده‌هاي نو و چشم‌گيرشان را روي اينگونه فلزها پياده كردند كه با تمام زيبايي‌شان قيمت مناسبي هم دارند و به سرعت طرفداران پر و پا قرصي پيدا كردند كه بعضي‌هاي‌شان حتي آنها را به طلا ترجيح مي‌دهند. نقره، استيل، تيتانيوم، برنج و... فلزهايي هستند كه بيشترين استفاده را در اينگونه از زيورآلات دارند. در اين ميان استيل به دليل ثابت بودن رنگش و برنج به دليل رنگ طلايي و ضد‌حساسيت بودنش بيشتر از همه مورد استفاده قرار مي‌گيرد.


زيبايي در بي‌نظمي است

زيبايي در بي‌نظمي است

اگر مي‌خواهيد بدانيد چه طرح‌ها و مدل‌هايي اين روز‌ها بيشتر مورد توجه است قبل از هر چيز بايد بگوييم آنچه شما بپسنديد روي بورس هست. در مدل‌هاي جديد با اينكه كارهاي درشت و شلوغ بسيار زياد است ولي اگر از طرفداران طرح‌هاي ظريف و به‌اصطلاح ريز هستيد اينگونه كارها هم با تنوع بالا در اختيار شما قرار گرفته است. نگاهي كه به ويترين مغازه‌ها بيندازيد قبل از هر چيز انگشترهاي بزرگ با سنگ‌هاي درشت و رنگارنگ توجه‌تان را جلب مي‌كند. اين روزها انگشترهاي ظريف و كوچك جاي خودشان را به انگشترهاي پهن و چشمگير داده‌اند كه هم مادرها آنها را دوست دارند و هم دخترها. خلاصه محبوبيت مدل‌هاي درشت در ميان خانم‌ها با هر سن و سالي از هميشه بيشتر است.

در برندهايي مثل بولگاري مي‌توانيد رد پاي نخ را هم ببينيد، بله نخ‌ها و بندهاي قطور و محكمي كه معمولا مشكي هستند و به‌خوبي با آويزهايي از جنس استيل تركيب مي‌شوند تا جنبه اسپرت و جوان پسند بودن كار را بالاتر ببرند. در مدل‌هاي جديد بيشتر از هر چيز به خلاقيت و فانتزي بودن كار توجه مي‌شود. ايده‌ها و طرح‌هاي نو جاي خود را به كليشه‌هاي تكراري داده‌اند و آن‌هايي كه به‌دنبال مدل‌هاي متفاوت و خاص مي‌گردند به راحتي مي‌توانند زيورآلاتي مناسب روحيه سخت‌پسند خود پيدا كنند. در مدل‌هاي امروزي خبري از تقارن توازن در ميان اجزاي مختلف نيست بلكه بي‌قاعدگي خاصي كه پارادوكس چشم نوازي را ايجاد مي‌كند، ديده مي‌شود. تركيب رنگ‌ها هم در هر مدلي كاملا متنوع و متفاوت است قرار نيست هميشه از رنگ‌هاي شبيه و همخوان استفاده كنيم، مي‌توانيم با تركيب رنگ‌هاي متنوع و متضاد جلوه‌اي صد چندان به زيورآلات‌مان ببخشيم.


زيبايي در بي‌نظمي است

تركيب اليافي مثل پارچه، چرم، نخ و ... با فلزات غيرقيمتي جلوه‌ جالب توجهي به همراه دارد


زيبايي در بي‌نظمي است

سنگ‌هاي پرطرفدار

مدتي است كه سنگ‌هاي رنگارنگ متولدين هر ماه روي فلزهاي غيرقيمتي گذاشته شده و مورد توجه بسياري نيز قرار گرفته است. علاوه بر اين نوع از سنگ‌ها اين روز‌ها اوضاع بر وفق مراد فيروزه و سنگ سبز رنگي به نام جيد است كه روي زيورآلات بسياري جا خشك كرده و حسابي براي‌شان خواهان پيدا شده است.


زيبايي در بي‌نظمي است

بيشتر گوشواره هاي امسال آويزي شكل هستند. بعضي ظاهر معمولي تري دارند و بعضي ديگر متفاوت هستند. اين تب نبود تقارن به گوشواره ها هم رسيده، به اين ترتيب كه يكي از جفت ها از ديگري كوتاه تر و يا بلندتر است،‌آن هم تا اين حد بلندتر!


زيبايي در بي‌نظمي است

آنچه كه امسال در بيشتر سرويس هاي زيورآلات به چشم مي خورد اين است كه تمام آن‌ها شامل انگشتر، گوشواره، دستبند و گردنبند نيستند. در هر مدل از سرويسي ممكن است يكي از اجزا وجود نداشته باشد. مثلا گوشواره و گردنبند با هم يك ست كامل درست كرده اند. اين هم يك جور خلاقيت است البته از نوع اقتصادي و به صرفه اش.


زيبايي در بي‌نظمي است

امسال گردنبند هاي آويزي و بلند بيشتر از هميشه روي بورس هستند. اين جا هم ردپايي از نخ و پارچه را مي بينيد؛ تركيب پارچه اي از جنس جير و مهره هاي رنگارنگ با فلزبرنج. يك هماهنگي متفاوت و چشمگير.


زيبايي در بي‌نظمي است

انگار دستبند‌ها هم از همان قاعده درشتي و چشمگيربودن پيروي مي‌كنند


اين برنج نه! آن برنج

برند‌هاي مطرح بيشتر روي طرح‌هايي از جنس استيل تمركز كرده‌اند ولي اين روزها وقتي به مغازه‌ها سر مي‌زنيد مدل‌هايي را مي‌بينيد كه در آنها از فلز برنج استفاده شده كه وقتي با فيروزه تركيب مي‌شود جلوه بسيار زيبايي پيدا مي‌كند. در حال حاضر ويترين بسياري از زيورآلات فروشان در قبضه مدل‌هاي برنجي است و به گفته فروشندگان محبوب‌ترين تركيب هم همان تركيب برنج با فيروزه است. از همه مهم‌تر اينكه فلز برنج نه تنها رنگ ثابتي دارد بلكه ضد‌حساسيت است و آن دسته از افرادي كه پوست‌شان نسبت به نقره يا تيتانيوم واكنش منفي نشان مي‌دهد در برابر برنج هيچ‌گونه عارضه‌اي از خود بروز نمي‌دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد

      به اين نميگن بي نظمي. هر بي نظمي درون خود نظمي داره :)

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج