۴۴۳۰۳۵
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

تشکیل کارگروه بازبینی گره‌های پایتخت

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تشکیل کارگروهی توسط شهرداری و پلیس راهور برای بازبینی گره‌های ترافیکی پایتخت خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از تشکیل کارگروهی توسط شهرداری و پلیس راهور برای بازبینی گره‌های ترافیکی پایتخت خبر داد.

مازیار حسینی در مورد ترافیک معابر پایتخت با بیان اینکه خیابان‌های شمال شهر قدیمی هستند و از عرض لازم برای تردد این حجم خودروها برخوردار نیستند، گفت: با سرمای هوا نیز شاهد کاهش سرعت و افزایش ترافیک هستیم.
وی با بیان اینکه کارگروه مشترکی با پلیس برای بازبینی گره های ترافیکی پایتخت تشکیل شده است و پس از بررسی نتایج اعلام و در تصمیمات نمود پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: دقت داشته باشید که ظرف و مظروف باید متناسب با یکدیگر باشند چراکه در حال حاضر ۳.۵ میلیون خودرو پلاک تهران ثبت شده و دو میلیون و ۳۰۰هزار موتور سیکلت نیز با پلاک تهران در سامانه ثبت شده است البته با افزوده شدن تردد خودروهای پلاک شهرستان شاهد آن هستیم که روزانه ۶ میلیون وسیله نقلیه در تهران وجود دارند.
وی با بیان اینکه در زمستان پیک ترافیک عصرگاهی تغییر می‌کند وحجم ترافیک در ساعت های محدودی به نسبت تابستان توزیع می‌شود، گفت: در زمستان بدلیل کاهش طول روز پیک ترافیک محدود می‌شود چرا که با تاریک شدن هوا مردم به خانه‌هایشان می‌روند و اگر در این میان بارندگی نیز داشته باشیم شاهد افزایش طول ترافیک و تراکم بیشتر خودروها خواهیم بود.

وی در مورد پیشنهاد رئیس پلیس راهور در مورد افزایش محدوده زوج و فرد و طرح عبور از جریمه برای تردد در شهر و حرکت به‌سمت پرداخت عوارض به میزان تردد گفت: این طرح پلیس راهور قابل بررسی در شورای ترافیک تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه کارگروهی!؟
      شهرداری و راهور که مشترک المنافع هستن.چه طرح تازه ای جز طراحی اخذ عوارض وحریمه جدید و بیشتر میتونن داشته باشن؟؟!!

    • بدون نام

      واقعا مردم رو مسخره کردین ...حالا که اینطور وسعت طرح رو میخواین افزایش بدین قیمت ماشین باید نصف بشه....این از مدیریت ضعیفه صدها خودرو با پلاک شهرستان دارن تو تهران مسافر کشی میکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج