۴۴۳۱۲۱
۱۲ نظر
۵۰۰۰
۱۲ نظر
۵۰۰۰
پ

روحانی: همیشه در کنار مظلومین هستیم

رئیس جمهور گفت: متأسفانه برخی دولت‌های اسلامی به‌جای آنکه نگران مردم مظلوم سوریه و زنان و کودکان و مجروحان و آوارگان در حلب باشند، نگران سرنوشت تروریست‌ها و به‌دنبال سالم خارج‌شدن آنها از حلب هستند.

خبرگزاری مهر: رئیس جمهور گفت: متأسفانه برخی دولت‌های اسلامی به‌جای آنکه نگران مردم مظلوم سوریه و زنان و کودکان و مجروحان و آوارگان در حلب باشند، نگران سرنوشت تروریست‌ها و به‌دنبال سالم خارج‌شدن آنها از حلب هستند.

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری ایران امروز (شنبه) در ابتدای دیدار مسئولان نظام، میهمانان سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم با رهبر انقلاب، سالروز ولادت شریف و نورانی پیامبر اسلام(ص) را روز دعوت به حق و همه فضائل اخلاقی دانست.

وی افزود: سیره پیامبر اکرم(ص)، وسط‌گزینی بین حق و باطل نبود، بلکه ایشان در عرصه حق، یعنی بهترین مسیر را انتخاب می‌کرد و معنای اعتدال نیز همین است.

رئیس جمهور با تأکید بر لزوم افزایش پیشرفت مادی و معنوی در کنار یکدیگر گفت: امروز اقبال جوانان کشور به معنویت و حضور پرشور آنان در عرصه‌های معنوی بیش از گذشته شده و در عرصه پیشرفت مادی نیز براساس گزارش بانک مرکزی، رشد اقتصادی کشور در شش ماهه اول سال به هفت ممیز چهار دهم درصد رسیده است.

روحانی همچنین در خصوص اوضاع منطقه با اشاره به برخی گروه‌ها و جریان‌ها که به‌ نام پیامبر رحمت، چهره دین را به ترور و خشونت آلوده کرده‌اند، گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در کنار ملت‌های مظلوم منطقه در مقابل تروریسم ایستاده و خواهد ایستاد.

رئیس‌جمهور با انتقاد از برخی دولت‌های اسلامی که از موفقیت‌های مردم و ارتش در عراق و سوریه در مبارزه با تروریسم اظهار نگرانی و ناراحتی می‌کنند، افزود: متأسفانه برخی دولت‌های اسلامی به‌جای آنکه نگران مردم مظلوم سوریه و زنان و کودکان و مجروحان و آوارگان در حلب باشند، نگران سرنوشت تروریست‌ها و به‌دنبال سالم خارج‌شدن آنها از حلب هستند.

روحانی، سیره و راه پیغمبر اکرم(ص) را مبارزه با ظلم و تجاوز خواند و گفت: واگرایی کشورهای اسلامی، آنها را از عظمت و پیشرفت باز می‌دارد و تنها راه نجات دنیای اسلام، همگرایی و اتحاد است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ها هستی جان خوت

    • الیور تویست

      بله جناب روحانی
      همیشه در کنار مظلومین هستید
      الان من به شخصه شما رو کنار خودم احساس می کنم
      بفرمایید چایی
      البته دلار گرون شده پول نداشتم قند بخرم قند نداریم
      اشکالی که نداره چایی رو نگاه کنی نخوری ما جلوی مهمونهای دیگه هم بذاریم شرمنده اونها هم نشیم؟!

    • کهن

      دوستت داریم ، جناب روحانی عزیز . رئیس جمهور مردمی کشور جمهوری اسلامی ایران . متشششششششکرییییییییییییم .

    • بدون نام

      از عملکردت پیداست!!!

    • بدون نام

      از مردم ایران مظلومتر هم مگه هست

    • مردم

      بودن شما درکنار مظلومین هیچ فایده اینداره مردم بودن شمارو نیاز ندارند این عمل پاک رئیس جمهور میخوامن آقای روحانی شما قرار بود صدروزه حلال مشکلات باشید شما حلال حقوقهای نجومی مدیرانتون بودید شما مردم ایران فراموش کردید هیچ سودی واس مظلومین نداشتید.فقط حرفهای دروغین تحویل مردم میدید .این همه هزیزنه واس برجام کردید با این هزینه ها میشد چنتا ایران درست کرد.ولی شما امیدتون ب برجام بود اگ امیدتون ب خدا بود خدا همراهتون بود نه اوبامای سگ صفت.ما مردم غیور پرور ایران دیگه شمارو قبول نداریم....

    • بدون نام

      ب جا اینکه نگران مردم مظلوم کشورهای دیگه باشین نگران مردم مظلوم کشور خودتون باشین

    • بدون نام

      اقای روحانی ما مظلوم نیستیم بخدا برای شکم نیست ما عادت کرده ایم فقر ونداری را ولی شب یلدا نزدیک است برای مر دی که نتواندیک کیلو اجیل برای خانواده اش بخرد نتواند اجاره خانه را به موقع پرداخت کند ومالک مانند پوتک توی سرش بزند تو که نمیتوانی کرایه بدهی برو گدای ما مظلومت ترن ادمهای هسیتم که نداری وفقر همیشه بر سفره خالی ما جا خوش کرده نمیخواهد دل به حال دیگران بسوزانید کمی بفکر مردم خودتان باشید که زیر بار فقر ونداری خرد شده اند

    • بدون نام

      اره کنار سرمایه دارای مظلومی.بیچاره سرمایه دارا بیچاره حقوق نجومی بگیرا.آخی

    • ferry

      سلام فکرنکنم مظلومتر از من پیدابشه با سی سال کار و ده سال هم بازنشستگی هنوز نتونستم کیش که مربوط به کشور خودمون هست را ببینم شایدهم نه طلبیده !!!

    • حاجی قاسمی

      دولت احمدی نژاد روزهای اول ریاست جمهوریش میگفت در ایران هر جایی صدا ی مظلومی به گوشم برسه من هم انجا هستم چند ماهی بیشتر طول نگشید مظلومها همه از یادشون رفت فقط چشمهاشون دلارهای نفتی رو میدیدند

    • همت پور

      مگر مظلوم از فرهنگیان درکشور وجود داردشما خیلی خوب ازاموال انها دفاع کردید چگونه به فکر دیگر کشورها هستید خیال می کنی انجا هم اختلاس کردند به جانبداری انها بروید بگویید معوقه است پس نمیدهند شش ماه استراحت کنند باسود بانکی جبران میکنند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج