۴۴۳۱۷۳
۳ نظر
۵۰۰۱
۳ نظر
۵۰۰۱
پ

پهلوان: حسینی دست برانکو را خوانده بود

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: همه تمرکزم روی بازی‌های ذوب‌آهن است، اما احتمال دارد سال آینده سرباز شوم.

خبرگزاری تسنیم: احسان پهلوان در خصوص برتری یک بر صفر ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر که سه امتیاز با ارزش گرفتیم و خوشحالم که با کمک همبازی‌هایم گل ۳ امتیازی این بازی را زدم. پرسپولیس قصد داشت از ضربات ایستگاهی و توپ‌های بلند استفاده کند و ما از این موضوع کاملا اطلاع داشتیم. در واقع مجتبی حسینی در این بازی دست برانکو را خوانده بود.

وی در خصوص اینکه برخی معتقدند ذوب‌آهن نسبت به گذشته دیگر تهاجمی بازی نمی‌کند و از سیستم دفاع - ضدحمله استفاده می‌کند، گفت: این‌طور نیست و ما با سیستم دفاع - ضدحمله بازی نمی‌کنیم. در فوتبال گل نخوردن بسیار مهم است، چون یک تیم راحت می‌تواند گل بزند. در هر بازی سعی می‌کنیم نظم تیمی خوبی داشته باشیم و به هدف‌های‌مان برسیم. ما در فاز حمله هم تیم خوبی هستیم و اصلا این‌طور نیست که فقط به دفاع فکر کنیم.

مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در موردشانس قهرمانی تیمش عنوان کرد: ما از همان اول فصل تلاش کردیم که نتایج خوبی بگیریم، اما متاسفانه در ابتدای فصل بدشانسی آوردیم. موقعیت‌های زیادی را از دست می‌دادیم و روی توپ‌های ساده گل می‌خوردیم. در ادامه اما شرایط تیم ما بهتر شد و این به خاطر تلاش مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان بود.

پهلوان در پاسخ به این سوال که قوی‌ترین تیمی که مقابل آن بازی کرده‌اید، کدام تیم است، گفت: تیم‌های خوبی در لیگ هستند و همین پرسپولیس هم قوی بود. البته آنها در این بازی تلاش کردند تا یک بازی فیزیکی و درگیرانه را انجام دهند. امسال واقعا رقابت بین مدعیان فشرده است و جدا از تیم ما، تیم‌هایی مثل پرسپولیس و تراکتورسازی مدعیان جدی هستند و استقلال هم خودش را بالا خواهد کشید.

وی در مورد دیدار هفته آینده مقابل گسترش فولاد تبریز در جام حذفی گفت: در سرمای تبریز بازی سختی در پیش داریم. گسترش فولاد جزو تیم‌های خوب ایران است ولی ما قهرمان جام حذفی هستیم و باید تلاش کنیم تا به آن چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

پهلوان که تا الان به خدمت سربازی نرفته است در مورد اینکه چه زمانی قرار است سرباز شود، گفت: در حال حاضر دانشجو هستم و تا آخر فصل برای ذوب‌آهن بازی می‌کنم. تمام تمرکزم روی موفقیت ذوب‌آهن است. احتمال دارد فصل آینده سرباز شوم، اما هنوز نمی‌توان درباره آینده حرف زد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شمام یه شوت زدین رفت تو گل دور برندارین هه خوبه همش تو قوطی بودین اونم با دو زور استراحت بیشتر ..بازی برگشت خدمتتون می رسیم

    • رضا

      چرا سر یک برد بعضی ها اینقدر خودشون را بزرگ میبینند هیچکدام از مربیان حاضر ایرانی نمیتوانند تیمی را وادار به یک استراتژی خاصی در یک بازی کنند .همه تیمها الاه بختکی باری میکنند ..قاعدتا مفسربن هم همین نوع بازی را تفسیر مبکنند .اکثر بازیها را یک روز بهد نگاه کنبد میببنید که هیچ تبمی برنامه خاصی ندارد.

    • بدون نام

      ذوب مثل نفت پارسال بازی کرد ! 11 تا بازیکن داخل محوطه گذاشت و چون می دونست پرسپولیس برای قهرمانی حمله می کنه از غفلت بازیکنانش برای ضد حمله استفاده می کرد.
      از تعداد آفسایدها و شوتهای از راه دور می توان نوع بازیشان را فهمید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج