۴۴۳۲۳۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

جاسوسی حماس از ارتش اسرائیل با بادبادک!

یک روزنامه صهیونیست مدعی شده است که مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس تحرکات صهیونیست‌ها را با بادبادک‌های مجهز به دوربین رصد می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم: روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت مدعی شد که جنبش مقاومت اسلامی "حماس" با بادبادک‌های مجهز به دوربین‌های گوبرو، درباره ارتش صهیونیستی اطلاعات جمع آوری می‌کند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این روزنامه مدعی شده است که مبارزان گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس حوادث طرف دیگر مرزها را با بادبادک‌های مجهز به دوربین رصد می‌کنند و تک تیراندازان ارتش صهیونیستی بارها به سمت این بادبادک‌ها تیراندازی کرده‌اند.

این روزنامه صهیونیستی ضمن بی‌سابقه اعلام کردن استفاده جنبش حماس از این بادبادک‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات از ارتش صهیونیستی و شهرک‌های صهیونیست‌نشین واقع در نزدیکی مرزهای باریکه غزه،‌ تاکید کرد که ارتش صهیونیستی این مساله را زیر نظر دارد.

این روزنامه تاکید کرد که حماس این اقدامات را به منظور کسب آمادگی برای نبرد آتی انجام می‌دهد و مراجع امنیتی رژیم صهیونیستی احتمال می‌دهند که این جنگ به صورت سرزده اتفاق خواهد افتاد.

یدیعوت خاطر نشان کرد که که حماس در راستای همین طرح قصد دارد قبل از اینکه اسرائیل نیروهای ذخیره خود را فراخوانده و آغاز عملیات نظامی جدید علیه غزه را اعلام کند، بتواند ده‌ها نفر از مبارزان خود را از طریق تونل‌ها و اماکن مختلف محل استقرار نیروهای ویژه خود وارد مناطق تحت سلطه اسرائیل کند و بر این رژیم پیروز شود.

حماس به موازات همین اقدامات خود، روند آموزش کماندوهای دریایی خود را هم شدت بخشیده و در عین حال، دقت موشک های خود را هم بالا برده است و به روند حفر تونل هم ادامه می‌دهد.

یدیعوت در بخش دیگری از گزارش خود آورده است که حماس تنها به جمع‌آوری اطلاعات از طریق هوا اکتفا نمی‌کند، بلکه از راه دریا و مرزهای زمینی هم تحرکات ارتش صهیونیستی را زیر نظر دارد و در همین راستا، چندین برج نظامی در مناطق مرزی احداث کرده و دوربین‌های پیشرفته‌ای بر روی آنها نصب کرده است.

این روزنامه خاطر نشان کرده است که ارتش صهیونیستی معتقد است حماس با عملیاتی قوی و بی‌سابقه وارد جنگ آتی با رژیم صهیونیستی خواهد شد و نیروهای آن با موتورسیکلت از طریق تونل‌ها وارد مناطق تحت اشغال این رژیم خواهند شد و در همین راستا، این جنبش روند آموزش نیروهای خود را شدت بخشیده است و ارتش صهیونیستی هم این مساله را در اردوگاه‌های حماس در نزدیکی مرزها زیر نظر دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج