جاباما
۴۴۳۲۵۹
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

فنونی زاده: پرسپولیس به تعویض‌های برانکو باخت

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تعویض‌های سرمربی این تیم در بازی با ذوب آهن، گفت: برانکو در تعویض‌هایش اشتباه کرد و نباید عناصر هجومی تیمش را بیرون می‌کشید.

خبرگزاری مهر: مرتضی فنونی زاده با اشاره به دلایل شکست پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته چهاردهم لیگ برتر، گفت: بازیکنان بد بازی نکردند و گل ذوب آهن هم روی یک شوت از راه دور به ثمر رسید که فردی آنچنان در این گل مقصر نبود اما پرسپولیس این مسابقه را روی تعویض های برانکو واگذار کرد.

وی افزود: پرسپولیس وقتی با یک گل عقب افتاد، سرمربی سه عنصر هجومی تیم را بیرون کشید و سه بازیکن دیگر به زمین فرستاد. احمد نوراللهی بازیکنی است که در پست هافبک دفاعی بازی می کند و با توجه به اینکه به جای محسن مسلمان وارد زمین شد خیلی نزدیک به کمال کامیابی نیا و عقب بازی می کرد. همچنین در شرایطی که پرسپولیس نیاز به یک بازی هجومی و سرعتی را دارد نباید بازیکنی مثل رامین رضاییان را که در چند مسابقه اخیر مسابقه را برای پرسپولیس درآورده بیرون کشید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس ادامه داد: در چنین شرایطی ایرادی ندارد که تیم تغییر تاکتیک دهد و یک مدافع بیرون بیاید تا یک عنصر هجومی به ترکیب برود. در این شرایط برانکو می توانست محسن ربیع خواه را بیرون بکشد تا علی علیپور به میدان برود.

فنونی زاده اظهار کرد: البته همانطور که گفتم بازیکنان مثل همیشه عملکرد خوبی داشتند. درست است که بازیکنی مثل محسن مسلمان روز همیشگی اش را پشت سر نمی گذاشت اما باز هم تعویض او در چنین شرایطی که تیم با یک گل عقب افتاده اشتباه بود. البته این خوب است که هنوز صدر جدول را پرسپولیس حفظ کرده و به نوعی تا حدی قهرمان نیم فصل شده است اما باید این را در نظر داشت که به قهرمان نیم فصل جام نمی دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مربی ترسو و محافظه کار همینه

    • حسین

      واقعااااا ، خوب بازی کردن ، بدون نقص ، ولی حیف که تعویض های خوبی انجام نداد برانکو...بهرحال این سبک بازی تا حالا برای پرسپولیس جواب داده ، فقط مشکل تیم ، نوک حمله س ، که یه تموم کننده ی خوب میخواد..

    • بدون نام

      لطفا آرامش پرسپولیس رو به هم نزنید پیشکسوتان محترم

    • بدون نام

      فقط انتقاد این کارشناسا اگه فوتبال بلد بودن میزاشتن روی نیمکت سرمربی شن مث پرفوسور از یه تیمی که چند سال بحران زده بود مدعی ساخته . تا قبل از این هر چی ستاره تو لیگ بود میووردن ولی نتیجه نمیگرفتن همین محمد انصاری و مسلمان رو ستاره کرد

    • بدون نام

      آقا حاشیه درست نکنید لطفا،پرسپولیس رو قبل برانکو ببینید الانشم مدعی اول قهرمانی ببینید،بارسا و منچسترم میبازن حاشیه درست نکنید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج