۴۴۳۲۷۱
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

یکی از مسئولان انصارالله:

ایران تنها کشوری است که در کنار یمن ایستاد

یکی از مسئولان انصارالله یمن با شرافتمندانه خواندن موضع ایران در قبال مردم یمن تاکید کرد، ایران تنها کشوری است که در کنار مردم یمن ایستاده است.

خبرگزاری ایسنا: یکی از مسئولان انصارالله یمن با شرافتمندانه خواندن موضع ایران در قبال مردم یمن تاکید کرد، ایران تنها کشوری است که در کنار مردم یمن ایستاده است.

أمین حاکم، از رهبران انصارالله یمن و یکی از اصحاب رسانه برجسته این کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا در سی‌امین کنفرانس وحدت اسلامی درخصوص موضع جامعه بین‌الملل در قبال مردم یمن گفت: قبل از هر چیز باید بدانیم که جامعه بین‌الملل برای چه ایجاد شد و روش جامعه بین‌الملل چیست، جامعه بین‌الملل از سوی طرف‌های زورگو، غصب کننده جهان عرب و اسلام، از سوی آمریکا و انگلیس ایجاد شد، نه برای کمک به مستضعفان بلکه برای شکستن جایگاه مستضعفان و برای توجیه ورود استعمارگر به وطن عربی ایجاد شد، اگر این جامعه بین‌الملل حامی انسان بود، فلسطین چرا از ۶۰ سال قبل تحت محاصره قرار دارد و به حاشیه رانده شده است، چرا صدای عادلانه‌ای وجود ندارد، اما ما باید به عنوان امت اسلامی متحد شویم و بفهمیم که این جامعه بین‌الملل به ما کمک نمی‌کند و ما باید حامی مستضعفین باشیم، اینگونه پیروز می‌شویم اما اگر متکی به آنها شویم نتیجه اینگونه نخواهد بود، در حال حاضر امت اسلامی در مقابل شیطان به زانو درآمده است.

وی درخصوص موضع ایران نیز گفت: موضع جمهوری اسلامی ایران در قبال مردم یمن موضعی شرافتمندانه است و ایران تنها کشوری است که در کنار مردم یمن ایستاده است.

أمین حاکم در پاسخ به این سوال که آیا راه حل بحران یمن در آینده‌ای نزدیک نمایان می‌شود یا خیر، تصریح کرد: ما با متکبران و شیطان بزرگ که آمریکا است، مواجه هستیم. آمریکا می‌خواهد که ملت یمن تحت اشغالگری بمانند، مردم یمن از ۳۰ تا ۴۰ سال تحت سلطه آمریکا و عربستان بودند، زمانی که جوانان در ۱۱ فوریه به خیابان‌ها آمدند و انقلابی را آغاز کردند تا از سلطه آزاد باشند تا تصمیم را در دست بگیرند و به عنوان مردمی آزاد زندگی کنند، اما دولت شیطان یعنی آمریکا و انگلیس این مساله را نپذیرفتند؛ آمریکا و انگلیس می‌خواهند که مردم یمن تحت استعمار و قیمومت باشد، اما ما با این انقلاب این طرح استعماری را کنار زدیم و همانطور که امام حسین (ع) در میان پذیرش ذلت و مقابله با آن قرار گرفت، ما در میان پذیرش ذلت و دوری از آن قرار گرفته‌ایم. اما هیهات من الذلة، هرچقدر هم ائتلاف متجاوز به جنایت‌های خود ادامه دهد، ما به زانو در نخواهیم آمد.

وی ادامه داد: مردم یمن تنها مردمی هستند که ثروتی ندارند و چیزی ندارند عربستان و آمریکا حقوق مردم یمن و همه چیز را از آنها گرفتند، اما مردم با پایبندی به قرآن و به عترت پیامبر (ص) توانستند که پایداری کنند زمانی که مردم به خدا رجوع می‌کنند، این دشمن در مقابل آنها دیگر چیزی نیست، زمانی که ایمان در دل مردم ریشه بدواند، مردم دیگر از این مسائل هراسی ندارند، مردم یمن خدا را به خوبی شناخته‌اند، مردم یمن طایفه‌گرایی و تفاوت‌های مذهبی را کنار گذاشته‌اند، مردم یک صدا شده‌اند و در میدان جنگ، شافعی‌ها و اهل تسنن و از مذاهب مختلف حضور دارند و با دشمن می‌جنگند.

وی درخصوص ادعاهای ائتلاف سعودی درخصوص انصارالله گفت: ما با تجاوزی وقیح مواجه هستیم که فقط می‌خواهد بکشد و زمانی که ما خواستیم از خودمان دفاع کنیم و ناوهای آنها را زدیم که این ناوها مردم یمن را هدف قرار می‌دهند، عربستان و رسانه‌های آمریکا گفتند که یمنی‌ها عبور و مرور کشتی‌ها و باب المندب را هدف قرار می‌دهند آنها دروغ را مطرح کردند و به دروغ‌هایشان ادامه می‌دهند آنها رسانه را در اختیار دارند اما در واقع مستضعف باید پیروز شود هر چقدر هم زمان طول بکشد، ما با اراده خود مادامی که به خدا توکل داشته باشیم، حق‌مان را می‌گیریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این کمترین کاری هست که ملت ایران میتونن برای اون انسانهای بیگناه و بیدفاع انجام بدن.
      من 9 ماه هست که بیکارم و وضع زندگی خیلی بدی دارم . با زن و بچه. اما با این شرایط باز هم راضی ام اگر از من بگیرن و به اونها تقدیم کنن. خدا به همه رزمندگان اسلام سلامتی بده

    • بی نام

      خیلی با صلابت جواب متجاوزان رو دادن،درود بر وحدت و رشادت یمنیون

    • بدون نام

      وقتی از بزچرونی با پول ایران در صنعا صاحب اسم و رسم شده باید تشکر کنه.اینا مشتی پاپتی بودن حالا به نون نوا رسیدن اگه تشکر و چاپلوسی نکنه باید تعجب کرد

    • بدون نام

      هزار لایک ۲۳/۵۶

    • بدون نام

      ایران درکنارملت خودش بایسته خیلی بهتره

    • بدون نام

      تو به نفعته حرف نزني..وقتي ازچيزي خبرنداري سكوت كن

    • بدون نام

      کاش به مردم خودمون میدادن تاروزبهروز مردم بدبخترنشن

    • بدون نام

      برادر عزیز یمن تنها جبهه تشیع علیه آل سعود و وهابیونوملعون هست. ضمن این کهدما هم مثلا شیعه امیرالمومنین هستیم. زن و بچه ها اونها دارن زیر بمباران عربستان نابود میشن. اونوقت وضیفه ما نیست که کمکشون کنیم.،؟!

    • بدون نام

      خدا کند روزی برسد که در هیچ یک از کشورهای اسلامی جنگی نباشد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج