۴۴۳۳۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

هفته چهاردهم لیگ برتر با باخت تیم های صدرنشین پرسپولیس و تراکتورسازی برابر اصفهانی ها به پایان رسید، ۱۱ مرد منتخب از نگاه کارشناسان ما را با هم مرور می کنیم:

ورزش سه: هفته چهاردهم را می توان عجیب ترین هفته لیگ برتر دانست، دو تیم تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران که تا کنون باختی را متحمل نشده بودند برابر دو تیم اصفهانی شکست خوردند تا تمام خانه های لیگ پر شود، در پایان این هفته و با توجه به برد تیم هایی چون پیکان، استقلال، فولاد، نفت و پیکان رقابت در بالای جدول تنگاتنگ شد. کارشناسان ما ۱۱ مرد منتخب هفته چهاردهم را اینگونه انتخاب کرده اند.

دروازه بان

رشید مظاهری (ذوب آهن)

می توان رشید مظاهری را بهترین بازیکن دیدار ذوب آهن برابر پرسپولیس دانست، دروازه بانی که با واکنش های عالی به خصوص در نیمه اول نشان داد که هنوز یکی از بهترین های ایران است و راه موفقیت برابر تیم های سرخابی پایتخت را هنوز از بر است. مظاهری بارها و بارها توانست منجی تیمش شود و البته با خنده های روحیه بخش خود به مدافعان و دیگر بازیکنان سعی کرد تا آرامش را به تیمش تزریق کند؛ آرامشی که باعث شد پرسپولیس اولین شکست خود را در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان متحمل شود. این ششمین کلین شیت مظاهری در لیگ امسال بود.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
مدافعان

هرایر مگویان(استقلال)

مدافع ارمنستانی استقلالی ها که پست اصلی اش حضور در قلب خط دفاعی است، در بازی برابر پدیده مشهد به عنوان مدافع راست عمل کرد و نشان داد که می تواند در این پست نیز موفق باشد. مگویان با سانتر زیبای خود باعث شد استقلالی ها به سه امتیاز با ارزش در این بازی برسند. او البته روز سختی برابر معین عباسیان داشت و توانست در کارهای دفاعی نیز نمره قبولی بگیرد.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

وحید محمدزاده (ذوب آهن)

مدافع تیم ذوب آهن در بازی با پرسپولیس عملکرد خوبی داشت و توانست با کمک دیگر مدافعان و البته گلر تیمشان برابر تیم پرقدرت پرسپولیس یک کلین شیت کند. محمدزاده روی نبردهای هوایی عالی عمل کرد و مانع از این شد تا سانتر های خطرناک رضاییان دروازه شان را به طور جدی تهدید کند. او نمره بسیار خوبی برای این بازی گرفت تا اسمش را برای تیم منتخب هفته یادداشت کنیم.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

احسان حاج صفی (سپاهان اصفهان)

حاج صفی در بازی برابر تیم سابقش عالی بود و خوش درخشید. حضور او در تیم سپاهان اعتبار ویژه ای به این تیم زرد پوش داده است. آنها اولین شکست تراکتور را در تبریز رقم زدند که مطمئنا می توان تاثیر حضور حاج صفی را فوق العاده دانست. حاج صفی گل دوم و مهم تیمش را به ثمر رساند و البته می توانست در نقش پاسور نیز عمل کند که شوت طالب ریکانی پس از پاس وی را شهرام گودرزی از روی خط بیرون کشید. حاج صفی بعد از گلزنی شادی نکرد تا نشان دهد احترام خاصی برای تراکتوری ها و تبریزی ها قائل است.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
هافبک ها

اسماعیل شریفات (فولاد خوزستان)

اسی مسی شهر اهواز نسبت به فصل قبل متحول شده است و با دوندگی فوق العاده در میانه میدان توانسته به تیمش کمک بسیاری کند. سرعت و تکنیک فوق العاده شریفات بسیار به کار تیم فولاد آمده است و البته هماهنگی بالا میان او و ساسان انصاری در خط حمله قرمزهای اهوازی را به عنوان یکی از مدعیان معرفی کرده است. شریفات در بازی با نفتی ها چندین و چند بار مهاجمین فولاد را با پاس های خود تغذیه کرد و البته پاس گل اول و مهم را داد، گلی که باعث شد صنعت نفتی ها جلو بکشند و در ضد حمله اسیر سرعت ساسان انصاری و شریفات شوند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

داریوش شجاعیان (گسترش فولاد تبریز)

داریوش شجاعیان در بازی با آبی های اهوازی توانست خوش بدرخشد و نشان دهد که بی خود و بی جهت مورد توجه کارلوس کی روش قرار نگرفته است. شجاعیان با همکاری شیمبا و دیگران بازیکنان گسترش موفق شد این تیم تبریزی را با این برد تک رقمی کند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
جابر انصاری (استقلال تهران)

جابر انصاری با ضربه سر زیبا دروازه شهاب گردان را باز کرد تا آبی ها مزد حملات پردامنه خود در نیمه اول را بگیرند. انصاری که در این بازی در کنار دیگر مهاجمان استقلال نیمه اول بدی را سپری کرده بود، در نیمه دوم عملکرد خوبی داشت و بعد از چند حمله موفق به باز کردن دروازه گردان شد. برد سه امتیازی که باعث شد با توجه به باخت صدرنشینان اختلاف استقلال با صدر کمتر شود.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

احسان پهلوان (ذوب آهن)

هافبک خوش نقش ذوبی ها مهمترین گل هفته را با توانایى و دید منحصر به فردش به ثمر رساند. یک گل سه امتیازی زیبا که ممکن است تأثیری بزرگ در آینده لیگ داشته باشد. پهلوان بازیکنی سریع و تکنیکی است و از عوامل اصلی حضور ذوب روی سکوی سوم لیگ؛ بازیکنی که با وجود جوانی تجربه حضور در میادین بزرگ را دارد. ذوب با درخشش ادامه دار او در جمع مدعیان باقی خواهد ماند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
مهاجمان

ساسان انصاری (فولاد خوزستان)

انصاری در بازی با نفتی های آبادان باز هم توانست بدرخشد و برای هفتمین بار پیاپی در بازی های لیگ گلزنی کند. او علاوه بر اینکه دو گل زد، توانست خطای پنالتی هم از مدافع آبادانی ها بگیرد. انصاری با ارزش ترین بازیکن لیگ شانزدهم است و همچنان با قدرت ادامه می دهد، بازیکنی که مطمئنا هر روز پرسپولیسی ها بیشتر حسرت نداشتنشان را می خورند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

مهرداد محمدی (سپاهان اصفهان)

مهاجم سپاهانی ها موتور گلزنی اش روشن شده است. او پس از اینکه در بازی با صبای قم موفق شد دو گل بزند در بازی با تراکتورسازی با یک حرکت فوق العاده مدافعین تیم تبریزی را محو کرد و با یک ضربه زیبا که با اشتباه محرز اخباری نیز همراه بود گل اول زردهای اصفهانی را به ثمر رساند تا اعتماد به نفس تیم ویسی بالا برود. بردی ارزشمند که مطمئنا سند بقای کادرفنی سپاهان را امضا کرده است.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر

گادوین منشا (پیکان تهران)

منشا باز هم نشان داد که خرید فوق العاده ای بوده است. او در دربی خودروسازان موفق شد تا تک گل تیمش را به ثمر برساند و خود را در جدول گلزنان شش گله کند. گادوین منشا مطمئنا یکی از بهترین خریدهای خارجی لیگ تا کنون بوده است، مهاجم باهوشی که هر لحظه ممکن است دروازه تیم حریف را باز کند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
بهترین بازیکن هفته

احسان حاج صفی

بازی فوق العاده مدافع و کاپیتان سپاهانی ها در بازی سخت برابر تراکتورسازی در تبریز باعث شد تا علاوه بر برد، عبدالله ویسی در سپاهان ماندنی شود.

جوان هفته

مهران درخشان مهر

وقتی نام مهران درخشان مهر در فهرست ۱۱ نفره اولیه ذوب آهن به چشم آمد، خیلی ها در تکاپو افتادند که این بازیکن چند ساله است و از کجا به ذوب آهن اضافه شده است. درخشان مهر در مسابقه روز گذشته به عنوان مدافع چپ، جانشین مهرداد قنبری مصدوم بود و در کنترل جناح راست پرستاره و گلساز پرسپولیس فوق العاده عمل کرد.

ارزش کار درخشان مهر جایی مشخص می شود که بدانیم او تنها ۱۸ سال دارد و البته پست اصلی وی نیز هافبک دفاعی است با این حال او در پست دفاع چپ علاوه بر کنترل سمت چپ زمین ذوب آهن، در نیمه دوم با اعتماد به نفس بیشتر نفوذهای خوبی هم نیز ترتیب داد تا از این بازی در ذوب نمره قبولی بگیرد. او جوان اول این هفته لیگ برتر لقب گرفته است.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
تیم هفته

فولاد خوزستان

شاگردان نعیم سعداوی با کسب یک پیروزی پرگل دیگر، هواداران خود را به اوج خوشحالی رساندند. این یک نتیجه مثبت دیگر در کارنامه نعیم سعداوی است که در اولین فصل سرمربیگری در لیگ برتر کارنامه درخشانی از خود به جا گذاشته است. فولادی ها در بازی مقابل نفت آبادان با ارائه یک بازی تهاجمی و فوق العاده موفق شدند ۳ بار دروازه این را تیم را فرو بریزند تا علاوه بر کمک به پرگل کردن خود در لیگ شانس خود را در جدول رده بندی بالا ببرند. فولاد که از بالانس خوبی در خط دفاع و خط حمله برخوردار است، حالا اسم خود را به مدعیان لیگ برتر اضافه کرده است، تیمی که با این روند باز هم نام خوزستان را در بین بالانشینان لیگ حفظ خواهد کرد. تیمی با نقش آفرینی ستاره های باتجربه و بازیکنان جوانی که سرمایه های بعدی فوتبال ایران هستند.


تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
مربی هفته

سید مجتبی حسینی

برد برابر تیم پرسپولیس کار بزرگی بوده است. تیمی که بعد از بازی با نفت در فصل پیش، رنگ باخت را ندیده بود اما برابر تیم به اوج رسیده ذوب آهن شکست خورد. بردی که ذوب آهن به دست آورد مدیون رفاقت تیمی و تاکتیک آقای سرمربی در ذوب آهن است.
تیم منتخب هفته چهاردهم لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج