جاباما
۴۴۳۴۴۱
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

تلویزیون «فرار از زندان» را روی آنتن می‌برد

پس از تجربه موفق دوبله و پخش نسخه آمریکایی سریال «خانه پوشالی» توسط شبکه نمایش که اتفاق بسیار خوبی در تلویزیون بود حالا این شبکه تصمیم دارد با پایان فصل چهارم «خانه پوشالی» پخش سریال «فرار از زندان» را آغاز کند.

وب سایت آی سینما: پس از تجربه موفق دوبله و پخش نسخه آمریکایی سریال «خانه پوشالی» توسط شبکه نمایش که اتفاق بسیار خوبی در تلویزیون بود حالا این شبکه تصمیم دارد با پایان فصل چهارم «خانه پوشالی» پخش سریال «فرار از زندان» را آغاز کند، یکی از موفق‌ترین سریال‌های دو دهه اخیر تلویزیون جهان که پیش از نیز قرار بود در سال ۹۴ از تلویزیون پخش شود ولی این اتفاق رخ نداد.
تلویزیون «فرار از زندان» را روی آنتن می‌برد

موج دیدن سریال خارجی در بین مخاطبان ایرانی با زیرنویس فارسی و خارج از محدوده آثار پخش شده در تلویزیون از اواخر دهه هشتاد آغاز شد. آن هم با سه سریال بسیار پرطرفدار «لاست»، «۲۴» و «فرار از زندان». این آخری اولین سریالی بود که به دلیل استقبال بسیار بالای مخاطبان خیلی زود دوبله و وارد شبکه نمایش خانگی شد که می‌شود حدود سال ۱۳۸۷، همان زمان شبکه سه هم این سریال را دوبله کرد تا در صورت امکان پخش کند اما هیچ گاه این اتفاق نیفتاد.

اواخر سال ۹۴ و در زمان ریاست محمد سرافراز در تلویزیون پخش این سریال مجددا در دستور کار قرار گرفت و حتی خبرهای رسمی هم در مورد آن شنیده می‌شد که البته باز هم پس از چند هفته هیاهو و خبری از پخش آن خبری نشد. اما به نظر می رسد این‌بار ماجرا جدی است. پخش سریال «خانه پوشالی» از شبکه نمایش آن هم نه نسخه قدیمی و انگلیسی‌اش بلکه نسخه به روز و آمریکایی آن، هم بسیار غافلگیرکننده بود و هم بسیار پرمخاطب شد.

به نظر می رسد این استقبال خوب مردم در حالی که هیچ دردسر و مشکل و حاشیه‌ای هم برای پخش سریال به وجود نیامد مدیران شبکه نمایش و البته مدیران تلویزیون را بالاخره مجاب کرده که پخش کردن سریال های خوش ساخت و مطرحی که در جهان مورد توجه قرار می‌گیرند می‌تواند التیامی به زخم کم مخاطب شدن تلویزیون باشد. چند روزی است شبکه نمایش در ساعت‌های مختلف زیرنویس می‌کند پخش «فرار از زندان» به زودی از این شبکه آغاز خواهد شد.

با توجه به اینکه پخش فصل چهارم سریال «خانه پوشالی» به روزهای پایانی نزدیک می‌شود احتمالا «فرار از زندان» که مابین سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ در ۸۱ قسمت از شبکه «فاکس» روی آنتن رفته پس از پایان این سریال پخش خواهد شد و با توجه به تعداد قسمت‌های آن تا نزدیک نوروز ۹۶ هم ادامه خواهد داشت.

«فرار از زندان» یکی از پرمخاطب‌ترین سریال‌های تاریخ تلویزیون آمریکاست. داستان این سریال در مورد دو برادر است به نام‌های لینکلن باورز و مایکل اسکافیلد است. لینکلن به خاطر جرم مرتکب نشده که قتل برادر معاون رئیس جمهور است به مرگ محکوم شده و مایکل که استاد مهندسی سازه است برای نجات برادر خود نقشه‌ای استادانه می‌کشد. پل شیورینگ خالق این سریال است.«فرار از زندان» توسط ۱۰ نفر کارگردانی شده است. فصل اول و دوم آن هر کدام ۲۲ قسمت است. فصل سوم ۱۳ و فصل چهارم ۲۴ قسمت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ایول

    • بی نام

      خیلی هم عالی من عاشق این سریالم

    • رها

      وای خیلی خوب میشه
      یاحق

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج