۴۴۳۴۴۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

درخواست آندری کونچالفسکی کارگردان «بهشت»

آندری کونچالفسکی فیلمساز روس که فیلم آخرش «بهشت» در فهرست اولیه نامزدهای اسکار ۲۰۱۷ در رشته بهترین فیلم خارجی قرار گرفته، قصد دارد فروش پاپ کورن هنگام نمایش فیلم خود را ممنوع کند.

وب سایت آی سینما: آندری کونچالفسکی فیلمساز روس که فیلم آخرش «بهشت» در فهرست اولیه نامزدهای اسکار ۲۰۱۷ در رشته بهترین فیلم خارجی قرار گرفته، قصد دارد فروش پاپ کورن هنگام نمایش فیلم خود را ممنوع کند.
درخواست آندری کونچالفسکی کارگردان «بهشت»

او به خبرگزاری روسی تاس گفته است: «فیلم‌های من برای کسانی که پاپ کورن می‌خورند، مناسب نیستند. سعی می‌کنم به این اطمینان برسم که در نمایش فیلم‌های من پاپ کورن فروخته نمی‌شود.»

«بهشت» که فیلمی سیاه و سفید با محوریت جنگ جهانی دوم است، پیش از نامزد شدن برای رقابت اسکار در جشنواره فیلم ونیز جایزه بهترین کارگردانی را به خود اختصاص داد.

به گزارش هالیوود ریپورتر، کونچالفسکی سابقه طولانی در حمله به تماشاگران «پاپ کورن‌خور» دارد که به گفته او فقط فیلم‌های بزرگ هالیوودی را تماشا می‌کنند و نه فیلم‌های جدی. دو سال پیش او از نمایش فیلم قبلی خود «شب‌های سفید پستچی» در امریکا جلوگیری کرد و گفت نمی‌خواست فیلمش را تماشاگران هالیوودی ببینند که مدام در حال خوردن پاپ کورن هستند.

کونچالفسکی که در دهه ۱۹۸۰ در هالیوود کار کرده، اخیرا منتقد صنعت فیلم امریکا شده و از حضور فیلم «شب‌های سفید پستچی» به عنوان نماینده روسیه در رقابت اسکار انصراف داد. البته این بار او به معرفی فیلم جدیدش اعتراض نکرد و روسیه «بهشت» را به عنوان نماینده خود برای رشته بهترین فیلم خارجی معرفی کرد که حالا در فهرست ۹ فیلم برای نامزدی اسکار ۲۰۱۷ قرار گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج