۴۴۳۵۱۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

دیگو کاستا، دروگبا را جا گذاشت

شروع خوب دیگو کاستا با چلسی باعث شد تا این مهاجم گلزن بهترین شروع را در تاریخ چلسی داشته باشد و از دیدیه دروگبا پیشی بگیرد.

به نقل از دیلی استار، چلسی که روز گذشته با تک گل دیگو کاستا موفق شد کریستال پالاس را شکست بدهد، یازدهمین برد پیاپی خود را در این فصل جشن گرفت. این گل همچنین باعث شد کاستا تعداد گل‌های زده خود را در لیگ برتر به عدد ۱۳ برساند تا همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار داشته باشد.

کاستا فصل گذشته زیر نظر ژوزه مورینیو و گاس هیدینک، عملکرد ضعیفی داشت و یکی از بازیکنانی بود که به خیانت به مورینیو متهم شد. ورود آنتونیو کونته به چلسی اما باعث متحول شدن کاستا شده است. او در فصل جاری بار دیگر شم گلزنی بالای خود را به نمایش گذاشته است. او همچنین از منظر انضباطی نیز خیلی با قبل فرق کرده است و آخرین کارت زرد او قبل از بازی دیشب به ۳ ماه قبل برمی‌گشت. البته کاستا در بازی با کریستال پالاس با کارت زرد داور جریمه شد تا بازی «باکسینگ دی» برابر بورنموث را از دست بدهد.

آمار گلزنی فوق العاده کاستا باعث شده است تا او دروگبا اسطوره این تیم را پشت‌سر بگذارد. دروگبای ساحل عاجی که پنالتی قهرمانی چلسی در لیگ قهرمانان را وارد دروازه بایرن مونیخ کرد، با زدن ۱۶۴ گل توانست چهارمین گلزن تاریخ آبی های لندن باشد. با این حال برای دروگبا ۱۱۲ بازی طول کشید تا به رکورد ۵۰ گل برای چلسی دست یابد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج