۴۴۳۵۸۹
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

میوه شب یلدا گران نمی‌شود

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به افزایش عرضه میوه نسبت به تقاضا در میادین گفت: با توجه به استقبال کم مردم از خرید میوه پیش بینی می‌شود قیمت میوه در ایام منتهی به شب یلدا با گرانی مواجه شود.

خبرگزاری میزان: رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به افزایش عرضه میوه نسبت به تقاضا در میادین گفت: با توجه به استقبال کم مردم از خرید میوه پیش بینی می‌شود قیمت میوه در ایام منتهی به شب یلدا با گرانی مواجه شود.

حسین مهاجران در خصوص قیمت میوه در شب یلدا اظهار کرد: بیشترین مصرف میوه شب یلدا مربوط به میوه‌ هندوانه و انار است که با توجه به افزایش عرضه این میوه‌ها در میادین میوه و تره‌بار شاهد کاهش قیمت آن نسبت به سال‌های گذشته هستیم.

وی در ادامه افزود: قیمت هر کیلو هندوانه نسبت به مدت مشابه سال گذشته با کاهش چشم‌گیری روبرو بوده و قیمت هر کیلو به ۶۰۰ تا ۸۰۰ تومان رسیده در حالی که قیمت آن در سال گذشته حداقل ۲۵۰۰ تومان بوده و قیمت هر کیلو انار متوسط ۲۵۰۰ تومان و انار درجه یک بین ۴۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار با اشاره به قیمت سایر میوه‌ها در میادین تصریح کرد: قیمت هر کیلو نارنگی بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، هر کیلو خرمالو بین ۲۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان، هر کیلو انگور بین ۳۰۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان است.

مهاجران در توضیح علت افزایش قیمت خیار در بازار گفت: قیمت هر کیلو خیار با توجه به سردی هوا افزایش یافته و بین ۳۰۰۰ تا ۴۰۰۰ تومان و هر کیلو سیب قرمز و سفید بین ۴۰۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است.

وی با بیان اینکه عرضه پرتقال در میادین میوه و تره‌بار به شدت افزایش یافته است، اظهار کرد: عرضه پرتقال نسبت به سال‌های گذشته در میادین میوه و تره‌بار به شدت افزایش یافته و میادین پر از این میوه شده و باعث شده که قیمت آن بین ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان قرار گیرد.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و تره‌بار در انتها خاطر نشان کرد: قیمت میوه با نزدیکی به شب یلدا و با توجه به شرایط بازار و مازاد عرضه نسبت به تقاضا در انواع میوه بعید به نظر می‌رسد در این ایام شاهد افزایش چشم‌گیری در قیمت‌ها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تورو بخدا مامورین تعزیرات بیکار نباشن بفرستین خبرو تایید کنند خبر کذب کذب

    • بدون نام

      گران هم نشه فرقی با حال ما نداره چون ما قدرت خرید همینم نداریم. چه برسه به آجیل و ...

    • بدون نام

      خوش به حال حقوق نجومی ها که برای اونا هم فرقی نداره.!

    • بدون نام

      حتما گرون نمیشه خخخخ

    • امیررضا

      اه بسته دیگه چقد ناله میکنید

    • مهدی

      یلدا چیه؟نون ماستم نمیتونم بخورم ۵ساله بیکارم ودرامدی ندارم اجاره خونمم ۶ماهه ندادم چی میگید شما.بچه۵سالم سوعه تغذیه داره.۲۵سالمه یه دندون ندارم تو دهنم.

    • سعید شریفی

      با این قیمت ها مگر چیزی میشه خرید. گران تر هم نمیشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج