۴۴۳۶۱۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

یک بازیساز جدید برای استقلال

استقلال منصوریان با وجود داشتن امثال فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی و جابر انصاری و حتی امید ابراهیمی همچنان فقدان یک بازیساز درست و حسابی را در مرکز زمین حس می کند.

شفقنا ورزشی: استقلال منصوریان با وجود داشتن امثال فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی و جابر انصاری و حتی امید ابراهیمی همچنان فقدان یک بازیساز درست و حسابی را در مرکز زمین حس می کند. به همین دلیل است که هواداران این تیم هنوز با خاطرات مجتبی جباری زندگی می کنند و هر بار که شایعه می شود شماره ۸ قرار است به ایران برگردد و پیراهن استقلال را بپوشد، خوشحالی شان به اوج می رسد.

استقلال و منصوریان در نیم فصل به دنبال سروش رفیعی بودند تا با حضور او، بخشی از مشکلات شان حل شود ولی با مصاحبه امروز رضا افتخاری مشخص شد بازیکن تراکتورسازی اندک تمایلی برای حضور در استقلال ندارد. گزینه بعدی، ایمان مبعلی است که هر چقدر خودش دوست دارد به استقلال بیاید، نفتی ها و دایی مخالف رقم خوردن چنین انتقالی هستند.

اما حالا یک بازیساز جدید و بادآورده برای استقلال پیدا شده است؛ هافبکی که ابتدای لیگ چهاردهم توسط قلعه نویی خریداری شد ولی تا نیم فصل هم دوام نیاورد و به دلیل مشکل سربازی مجبور شد قید استقلال را بزند؛ مهدی کریمیان. خدمت سربازی کریمیان تمام شده و او مجبور است به تیم سابقش یعنی استقلال برگردد ولی باید منتظر شد و دید که آیا منصوریان او را می خواهد یا نه؟

کریمیان می گوید:«یک هفته قبل از پایان نیم فصل لیگ یک، قرارداد خدمت سربازی ام در فجرسپاسی به پایان رسید و چون با استقلال قرارداد داشتم و طبق قانون بازیکنی که خدمتش به پایان می رسد باید به باشگاه قبلی اش که قرارداد دارد بازگردد، نتوانستم در بازی آخر نیم فصل فجر در لیگ یک بازی کنم. باشگاه فجر نامه ای برای استقلال فرستاد تا اجازه حضورم در این یک بازی را بدهند که متاسفانه مسئولین باشگاه استقلال جواب نامه را ندادند و من اجازه بازی در این دیدار را نداشتم. با استقلال قرارداد دارم و به هر حال هر بازیکنی که سرباز شده به محض آنکه خدمتش تمام شده باید به باشگاه قبلی اش برگردد. من یک قرارداد ۲ ساله با استقلال داشتم که تقریبا یک نیم فصلش را در خدمت استقلال بودم و بعد از آن سرباز شدم. در حال حاضر باید برگردم به استقلال و تکلیفم را آنها مشخص کنند که به من نیاز دارند یا نه؟ قطعا اگر بخواهند در این تیم خواهم ماند. استقلال اگر به من نیاز داشته باشد، حاضرم برایش مجانی بازی کنم. در استقلال بازیکنان جوانی حضور دارند که بعد از یک نیم فصل هنوز نتوانسته اند خودشان را با شرایط این تیم وفق بدهند درصورتیکه من فقط ٦٠ دقیقه براى محیط پذیرى زمان لازم داشتم و در اولین بازی ام براى استقلال دقیقه شصتم گل زدم. متاسفانه بعد از آن مجبور شدم به خدمت سربازی بروم. اگر قرار باشد در استقلال بمانم قطعا تمام تلاشم را برای کمک به این تیم به کار خواهم بست».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج