جاباما
۴۴۳۶۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

استقبال وسیع از «خاطرات مبهم» رضا یزدانی

پس از کش و قوس های فراوان، آلبوم خاطرات مبهم رضا یزدانی خواننده جوان پاپ، راک کشور در تاریخ اول اسفند ماه منتشر شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد.

استقبال وسیع از «خاطرات مبهم» رضا یزدانی

تماشا: رضا یزدانی با اشاره به این مطلب که چاپ آلبوم خاطرات مبهم برای انتشار در تهران و شهرستان ها آغاز شده است، گفت: «تاکنون 15 هزار نسخه آلبوم برای پخش مجدد در شهرستان ها بازتولید شده که نشاندهنده استقبال بسیار خوب از این آلبوم موسیقی است.»

به گزارش پانا؛ پس از کش و قوس های فراوان، آلبوم خاطرات مبهم رضا یزدانی خواننده جوان پاپ، راک کشور در تاریخ اول اسفند ماه منتشر شد و با استقبال بسیار خوب مخاطبان مواجه شد. بر اساس این گزارش در حالی که تنها 5 روز از انتشار این آلبوم می گذرد؛ از سوی پخش کنندگان این آلبوم برای تهران و شهرستان ها تقاضاهای بسیاری شده است و به همین دلیل شرکت تولیدکننده این آلبوم تصمیم گرفته این آلبوم را بازتولید کند.

استقبال وسیع از «خاطرات مبهم» رضا یزدانی

تازه ترین آلبوم رضا یزدانی خواننده مطرح موسیقی ایران با نام خاطرات مبهم امروز اول اسفند از طرف شرکت دنیای هنر و تصویرگستر پاسارگاد منتشر شد. موسیقی آلبوم«خاطرات مبهم: که ۱۰ قطعه دارد را کارن همایونفر ساخته و تنظیم کرده و رضا یزدانی در این آلبوم علاوه بر خوانندگی به نوازندگی هم پرداخته است.

ترانه های این آلبوم را احسان گودرزی، اندیشه فولادوند، علیرضا باران و علی کمارجی سروده اند. در این مجموعه یک DVD شامل چهار کلیپ تصویری نیز گنجانده شده که علاوه بر ۴ موزیک ویدئو، پشت صحنه آن را نیز می توانید ببینید.

یادآور می شود تاکنون تقاضای پخش ۱۵ هزار آلبوم دیگر در شهرستان ها دیده می شود و شرکت تولید کننده که تنها ۲۳۰۰ نسخه دیگر این آلبوم ۱۲۰ هزار تیراژی را در انبار خود می بیند تصمیم به باز انتشار این آلبوم گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج