جاباما
۴۴۳۶۶۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

خبرهای جدید از گلکسی S۸

پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S۸ احتمالا یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد باید گفت که این گوشی باید بار نوت ۷ را هم به دوش بکشد.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: پرچم‌دار آینده سامسونگ یعنی گوشی گلکسی S۸ احتمالا یکی از مهم‌ترین گوشی‌هایی است که در سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ پیش آمد باید گفت که این گوشی باید بار نوت ۷ را هم به دوش بکشد و به شکلی شرایط را دوباره برای شرکت سامسونگ مطلوب کند. در این مدت شایعات زیادی درباره ویژگی‌های این پرچم‌دار جدید شرکت سامسونگ شنیده‌ایم.
خبرهای جدید از گلکسی S8
یکی از مسائلی که مورد توجه رسانه‌ها قرار داشته و درباره آن خبررسانی‌های مختلفی شده است، حسگراثرانگشت این گوشی است. برخی از منابع خبری پیش از این ادعا کرده بودند که این حسگر احتمالا درون صفحه‌نمایش قرار خواهد گرفت، اما حال طبق یک گزارش جدید ادعا شده که این حسگر این بار پشت گوشی قرار می‌گیرد.

تعدادی از گوشی‌های هوشمند پیش از این هم دست به چنین کاری زده‌ بودند. در مجموع دسترسی به حسگراثرانگشت در پشت گوشی کاملا راحت و بی‌دردسر است.

اما دو نکته‌ دیگری که در گزارش جدید عنوان شده‌اند یکی این است که سامسونگ گلکسی S8 دکمه هوم ندارد و دیگر اینکه از حسگر عنبیه چشم بهره می‌برد. فعلا تا رسیدن به زمان معرفی گوشی جدید سامسونگ دو ماه زمان باقی است. این گوشی در اسفندماه طی برگزاری نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج