۴۴۳۷۰۶
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

۸ سانس کنسرت محمد علیزاده در تهران طی شب‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۱۳۹۵ به همت موسسه «ایران‌گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» برگزار شد.

وب سایت موسیقی ما: ۸ سانس کنسرت محمد علیزاده در تهران طی شب‌های ۱۹، ۲۰، ۲۱ و ۲۲ آذرماه ۱۳۹۵ به همت موسسه «ایران‌گام» به مدیریت «صدرالدین حسین‌خانی» برگزار شد.
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

کنسرت‌های پاییزی خواننده آلبوم‌های «سورپرایز» و «دلت با منه» در حالی برگزار شد که او در سومین شب این اجراها، رکورد تعداد برگزاری اجرای زنده در سال را شکست. این خواننده که سال گذشته (۱۳۹۴)، ۲۷ سانس کنسرت در پایتخت را تجربه کرده بود، با برگزاری کنسرت‌های آذرماه تعداد اجراهایش در سال ۱۳۹۵ را به ۳۰ رساند تا از این حیث رکورد تازه‌ای ثبت کند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که متاسفانه در حال حاضر بسیاری از کنسرت‌ها با مشکل فروش بلیت مواجه هستند و این میزان استقبال از کنسرت‌های یک خواننده نکته‌ای حائز اهمیت است.
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

علیزاده در خلال اجراهایش درباره این مسئله می‌گوید: «یادم نرفته که از نقطه صفر و روزها و شب‌های سخت به اینجا رسیدم. این کنسرت‌ها و رکوردها و موفقیت‌ها روزی به پایان می‌رسند و تنها «خدا» است که می‌ماند.»

در ۸ سانس کنسرت محمد علیزاده در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران، چهره‌های سرشناسی از دنیای هنر و ورزش حضور داشتند. سینا شعبانخانی (خواننده و آهنگساز)، پوراندخت مهیمن، بهاره رهنما، الهام پاوه‌نژاد و نیوشا ضیغمی (بازیگر)، علی انصاریان و سید مهدی رحمتی (فوتبالیست)، فرشته کریمی (بهترین بازیکن زن فوتسال آسیا) و... حضور پیدا کردند. همچنین سارا منجزی‌پور (بازیگر) که طراحی لباس محمد علیزاده را بر عهده داشت، دیگر میهمان این کنسرت بود و میلاد ترابی (آهنگساز و تنظیم‌کننده) که همکاری تنگاتنگی با محمد علیزاده دارد و آثار موفق بسیاری با هم تولید کرده‌اند به تماشای کنسرت دوست صمیمی و همکارش نشست.
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

امیرحسین اویسی (رهبر ارکستر، نوازنده پیانو و کیبورد)، علی‌ شهبازی (گیتار الکتریک)، اشکان موسوی (ویولن)، ایمان ذاکری (درامز)، بهمن میرزازاده (بوزوکی و گیتار)، محمد شعبانی (سازهای کوبه‌ای)، علی‌ پورنگهبان (گیتار باس)، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، و داوود اریکه (ساکسفون) نوازندگان ارکستر محمد علیزاده بودند که او درباره ‌آن‌ها گفت: «هر کدام از این نوازندگان از بهترین‌های ساز تخصصی خودشان هستند. ارکستر من، یکی از بهترین ارکسترهای پاپ ایران است و البته این به من هیچ ارتباطی ندارد، بلکه به خاظر توانمندی‌های اعضای ارکستر است.»
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

علیزاده در این کنسرت قطعه جدیدش (عشقم این روزا) را نیز اجرا کرد و گفت: «خدا را شکر می‌کنم که این قطعه مورد توجه شما قرار گرفته است. آلبوم جدید هم آماده شده و همه تلاشمان بر این است که آن را در روز تولدم -۲۳ دی- منتشر کنیم.»
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»

علیزاده در شبهای ۲۵، ۲۶ و ۲۷ آذر، ۷ سانس در ساری روی استیج خواهد رفت. همچنین کنسرت بعدی محمد علیزاده در تهران، ۱۱ دی ماه ۱۳۹۵ برگزار خواهد شد و با توجه به فروخته شدن بخش عمده‌ای از بلیت‌های این کنسرت، احتمال تمدید آن از سوی موسسه «ایران گام» وجود دارد.
کنسرت پاییزی‌ «محمد علیزاده»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج