۴۴۳۸۰۶
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

مکانیزم ماله روحانی در برابر مکانیزم ماشه آمریکا

آمریکا یکبار دیگر با تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم ها (isa) برجام را نقض کرد. بعد از موضع گیری صریح و شفاف رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اقدام آمریکا نقض برجام بوده و باید با واکنش جمهوری اسلامی مواجه شود، آقایان حسن روحانی، علی لاریجانی، جواد ظریف و علی اکبر ولایتی هم در مواضع علنی، این اقدام را نقض برجام نامیدند و وعده واکنش شدید، متناسب و متقابل ایران را دادند!

حجت الاسلام حمید رسایی در هفته نامه ۹ دی نوشت: آمریکا یکبار دیگر با تمدید ۱۰ ساله قانون تحریم ها (isa) برجام را نقض کرد. بعد از موضع گیری صریح و شفاف رهبر انقلاب مبنی بر اینکه اقدام آمریکا نقض برجام بوده و باید با واکنش جمهوری اسلامی مواجه شود، آقایان حسن روحانی، علی لاریجانی، جواد ظریف و علی اکبر ولایتی هم در مواضع علنی، این اقدام را نقض برجام نامیدند و وعده واکنش شدید، متناسب و متقابل ایران را دادند!
طبعا با توجه به ادعای ولایتمداری که این چهره ها از خود نشان می دهند و با توجه به ادعای روحانی مبنی بر اینکه در مذاکرات هسته ای، تمام اقدامات حتی جزئیات بر اساس نقشه راهی بوده که رهبر انقلاب تعیین کرده است، انتظار افکار عمومی این بود که پاسخ دولت و هیأت نظارت بر حسن اجرای برجام که فرمان پرونده هسته ای را در اختیار دارند، بر اساس دستور العملی باشد که رهبر انقلاب صریح و آشکار در نامه تأیید اجرای مشروط برجام آن را اعلام کرده اند، اما ...
اما در مقام عمل این کوه، سوگمندانه باز هم موش زائید! هیأت نظارت بر حسن اجرای برجام که اصلی ترین افراد آن، خود مسبب تحمیل این خسارت محض به کشور بوده اند، نقض برجام توسط آمریکا را با اقداماتی که انجام آنها قبل از این هم مجاز و در چارچوب برجام بوده، پاسخ دادند! در حقیقت حسن روحانی به آمریکایی ها این سیگنال را ارسال کرد که اگر شما برجام را نقض کنید، ما بیشتر به آن پایبند می مانیم!
تصمیم این هیات «پیگیری حقوقی اقدام خصمانه آمریکا در تمدید تحریم ها» و «برنامه‌ریزی برای طراحی و ساخت پیشران هسته‌ای و مطالعه و طراحی تولید سوخت مصرفی آن» همانطور که رسما از طرف آمریکایی ها ناقض برجام دانسته نشده، در حقیقت در برابر نقض برجام، چراغ سبزی به آنهاست تا بعد از این، باز هم ما را تحریم و برجام را نقض کنند، چون می دانند که دولت روحانی و تیم نظارت کننده بر حسن اجرای برجام، باز هم رفتار آنها را توجیه خواهند کرد و بنای نقض برجام را ندارد!
بدون اغراق باید گفت: آقایان مدافع برجام، در برابر مکانیزم ماشه غربی ها (که با کوچکترین اقدام ما تحریم ها را رسما برمی گرداند)، از مکانیزم ماله استفاده می کنند که نتیجه آن، فشار و تحریم بیشتر خواهد بود!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای رسایی شما لطفا ساکت جوابتون رو درانتخابات از مردم گرفتید

    • بدون نام

      چه فرقی به حال مردم میکنه مردم باید با نداری بسازند منظور روحانی اینه

    • کینه شتری

      رسایی حیا کن ، نه دی را رها کن . فعلا رسایی جون شما باید از ماله استفاده کنی ! تا بتوانی خودت را به بالایی ها برسانی !

    • محمد

      خداقوت رسایی باغیرت

    • ایران

      با احترام به شما،... ایشون تاریخش تموم شده ،لطفا بیشتر توی تحریریه دقت کنید

    • بدون نام

      اینها بعد از اتمام مسئولیت هم می تونن انتقاد و اعتراض کنن ولی یه عده دیگه ممنوع التصویر می شن ؟؟؟

    • جوادی

      تیراژ روزنومه رسایی چندتاست....رو دکه ها نمیبینمش

    • بدون نام

      آقای رسایی شما که ادعای دلسوزی به این مملکت رو داری لطفا به تواناییهای داخلی واقتصاد مقاومتی فکروتلاش کن و چیکار داری به دست بیگانگان نگاه کنی ،لطفا حرف بس، یک جو عمل کن.

    • بیطرف

      جهت اطلاع آقای رسائی . چیزی که عوض داره گله نداره!شما8سال کارای احمدی نژادراماله کشیدیدوهنوزدارید صاف میکنیدبزاربرای رفع خستگی شمایه عده دیگه ماله بکشند. برای شماکه مایه ننگ مردم هستیدزیادنباید وقت گذاشت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج