جاباما
۴۴۳۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

زیدان: ۲۰۱۶ برای همه ما باورنکردنی بود

زین الدین زیدان هنوز یک سال از نشستنش روی نیمکت رئال نمی گذرد با این حال توانسته کهکشانی ها را به سه جام ارزشمند برساند.

ورزش سه: رئال ابتدا با زیدان در لیگ قهرمانان با شکست اتلتیکو قهرمان اروپا شد و سپس با غلبه بر سویا توانست فاتح سوپرکاپ اروپا شود. امروز هم رئال توانست با شکست ۲-۴ کاشیما، قهرمان جام جهانی باشگاه ها شود.
رئال در این بازی تا مرز شکست هم پیش رفت؛ اما به لطف هت تریک رونالدو توانست باخت ۲-۱ را با پیروزی عوض کند.
زیدان: 2016 برای همه ما باورنکردنی بود

زیدان در پایان بازی گفت: « ۲۰۱۶ برای من، بازیکنان و هواداران رئال باورنکردنی و فوق العاده بود. به خاطر عملکردمان بسیار خوشحالم.

رسیدن به این موفقیت کار ساده ای نبود و در این راه سختی های زیادی هم کشیدیم. امروز همه دیدید که برای رسیدن به قهرمانی چه مانع سختی را از پیش رو برداشتیم. کاشیما کمی من را شگفت زده کرد. امروز بار دیگر نشان دادیم که رئال هرگز پاپس نمی کشد و می تواند کارهای مهمی انجام دهد.

حالا باید به همین روند ادامه دهیم. می دانیم که تا پایان فصل راه درازی باقیمانده است. خوشبختانه چند روزی برای استراحت و جشن گرفتن کنار خانواده های مان وقت داریم. امیدوارم ۲۰۱۷ نیز مانند ۲۰۱۶ پر از موفقیت باشد.»
زیدان ادامه داد: « برخی مواقع خوب بازی نمی کنیم و پیروز می شویم؛ ولی این در فوتبال طبیعی است. سفری طولانی تا ژاپن داشتیم و این تاثیرگذار بود با این حال من همیشه مثبت فکر می کنم. معتقدم می توانیم بهتر شویم و اینچنین نیز خواهیم کرد. رئال تیمی پر از استعدادهای بزرگ است.»
ترس از افت در ۲۰۱۷: « آنچه دو سال پیش برای تیم آنچلوتی رخ داد، به گذشته مربوط است. البته حرف زدن در موردش خوب است چون می تواند تکرار شود و باید مراقب باشیم.»
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ابوالفضل

      عشق است رئال مادرید، عشق است زیدان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج