۴۴۳۹۲۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

لینگارد: پیدا کردن زلاتان در زمین کار آسانی است

هافبک منچستر یونایتد معتقد است که دوندگی بی امان و حضور زلاتان در همه جای زمین سبب می شود که پیدا کردن او کار ساده ای باشد.

وبسایت نود: تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی ۲ بر صفر برابر وست برومویچ، پیروزی های متوالی خود در تمامی رقابتها را به چهار رساند. زلاتان ابراهیموویچ هر دو گل شیاطین سرخ را به ثمر رساند. گل نخست زلاتان روی ارسال بسیار زیبای جسی لینگارد از جناح راست و ضربه سر مهاجم سوئدی به دست آمد.

مهاجم سوئدی منچستر یونایتد از زمان حضورش در اولدترافورد بازی های درخشانی به نمایش گذاشته و به خوبی جایگاهش را در ترکیب اصلی این تیم تثبیت کرده است. زلاتان تنها در یک بازی لیگ به دلیل محرومیت غایب بود و در تمامی بازیها در ترکیب تیمش حضور داشته است. اما جسی لینگارد که بیشتر به عنوان بازیکن تعویضی برای تیمش بازی می کند، در هفت بازی این فصل منچستر یونایتد هم در ترکیب ثابت اولیه به میدان رفته است.

لینگارد: پیدا کردن زلاتان در زمین کار آسانی است

این بازیکن ملی پوش انگلیسی پس از پایان بازی به تمجید از زلاتان ابراهیموویچ پرداخت. هافبک ۲۴ ساله منچستر یونایتد که از آکادمی همین باشگاه به تیم اصلی راه یافته، در گفتگویی با شبکه اختصاصی منچستر یونایتد گفت:

زلاتان یک گلزن غریزی است. شما می توانید ببینید که گل های این بازی را چقدر عالی به ثمر رساند. بازی در کنار او بسیار عالی است زیرا او دوندگی زیادی در تمام نقاط زمین دارد و همین مسئله باعث می شود که پیدا کردن زلاتان در زمین بسیار راحت باشد. مربی تیم فقط به من گفت که فضاهای خالی را در نظر داشته باشم. من از با استفاده از همین فضاهای خالی حرکت کردم و زلاتان را در محوطه جریمه حریف دیدم و توپ را ارسال کردم. زلاتان هم با یک ضربه سر عالی دروازه وست برومویچ را باز کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج