۴۴۳۹۹۹
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

زمان آغاز دور جدید سفرهای منطقه‌ ای روحانی

رییس جمهور در دور جدید سفرهای منطقه‌ای و به دعوت رسمی همتایان خود به کشورهای ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان سفر می‌کند.

خبرگزاری ایلنا: معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ضمن اعلام این مطلب افزود: حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی در ادامه سیاست های دولت برای تقویت مناسبات و تعمیق همکاری با همسایگان و کشورهای منطقه، به دعوت رسمی رییس جمهوری ارمنستان روز یکم دی ماه به ایروان پایتخت این کشور سفر می کند.

پرویز اسماعیلی افزود: در این سفر یکروزه و فشرده، رییس جمهور با رییس جمهور ارمنستان دیدار و در خصوص روابط دو فیمابین گفتگو می کند. همچنین علاوه بر مذاکره دو جانبه هیاتهای عالیرتبه دو کشور، چندین سند همکاری بین مقامات جمهوری اسلامی ایران و ارمنستان به امضا خواهد رسید و همایش بازرگانان ایران و ارمنستان نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: روحانی پس از پایان برنامه های پیش بینی شده در ارمنستان این کشور را به مقصد شهر آستانه در قزاقستان ترک خواهد کرد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور ادامه داد: مذاکره روسای جمهوری ایران و قزاقستان، نشست هیاتهای عالیرتبه، امضای سندهای همکاری مشترک و کنفرانس مطبوعاتی از جمله برنامه های سفر یکروزه رییس جمهوری به کشور قزاقستان خواهد بود.

پرویز اسماعیلی گفت: روحانی در آخرین مرحله از سفر منطقه ای خود شامگاه دوم دی ماه وارد بیشکک پایتخت جمهوری قرقیزستان خواهد شد.

وی افزود: ملاقات با رییس جمهور و مقامات بلند پایه قرقیزستان، مذاکره هیاتهای عالیرتبه دو کشور، امضای چند سند همکاری در حوزه های مختلف و کنفرانس مطبوعاتی مشترک از برنامه های پیش بینی شده در سفر به بیشکک است و همزمان همایش تجاری فعالان اقتصادی ایران و قرقیزستان نیز برگزار خواهد شد.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور گفت: دکتر روحانی را در این سفر چند تن از وزرا و معاونین رییس جمهور همراهی خواهند کرد.

بر اساس این گزارش، همزمان با این سفر و از سوی فعالان اقتصادی و کارآفرینان بخش خصوصی کشورمان نیز هیاتهایی در ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان حضور خواهند داشت که علاوه بر برگزاری همایش های مشترک با همتایان خود، اسناد متعددی نیز با شرکای منطقه ای خود به امضا خواهند رساند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عملکرد چهار ساله یاسفربوده یامنتظرحادثه یامناسبت برای گفتن تبریک یاتسلیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج