۴۴۴۰۳۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پرواز شیاطین سرخ با هنرنمایی سوپرمن؛

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

منچستر یونایتد باز هم پیروز شد تا به تدریج نوید بازگشت به روزهای خوب را به هواداران خود بدهد. نگاهی متفاوت به مسابقه وست بروم و منچستر یونایتد از دریچه آمار و ارقام

وبسایت نود، منچستر یونایتد در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر با دو گل زلاتان ابراهیموویچ مقابل وست بروم پیروز شد. در حالی که همگان منتظر یک گل دیگر از وین رونی بودند تا رسیدن وی به رکورد گلزنی سر بابی چارلتون را شاهد باشند، کاپیتان منچستر یونایتد در ترکیب اصلی قرار گرفت و فقط یک پاس گل داد. جسی لینگارد یکی از درخشان ترین بازیکن های میدان بود که یک پاس گل نیز تکمیل کننده عملکرد درخشان وی در این بازی بود.

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

زور وست بروم در جریان بازی به حریف خود نمی رسید و منچستر یونایتد ثابت کرد که دیگر آن تیم شکننده اوایل فصل نیست. شاگردان ژوزه مورینیو طی ۶ بازی اخیر در کلیه رقابت ها، ۵ بار پیروز شده اند. منچستر یونایتد در شرایطی بر وست بروم غلبه کرد که طی ۶ بازی پیشین مقابل این تیم، ۳ بار باخته بود. منچستر یونایتد طی ۱۳ سفر اخیر به هاوثرن ورزشگاه اختصاصی وست بروم فقط یک بار شکست خورده است.

وین رونی در این بازی یک پاس گل داد تا تعداد مشارکت های مستقیم وی در امر گلزنی طی ۱۰ مسابقه لیگ برتر با وست بروم به عدد ۱۲ برسد. (۷ گل و ۵ پاس گل) رونی فقط یک گل در بازی های بیرون خانه نیاز دارد تا از آلن شیرر پیشی گرفته و به تنهایی تبدیل به بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر در بازی های بیرون خانه شود.

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

تعداد گل های زلاتان ابراهیموویچ در لیگ برتر، با زدن دو گل در این بازی به عدد ۱۱ و در کلیه رقابت های این فصل به عدد ۱۶ رسید. حاصل این ۱۱ گل زلاتان برای منچستر یونایتد به اندازه ۱۱ امتیاز بوده است. یعنی اگر گل های زلاتان نبود، اکنون منچستر یونایتد با ۱۹ امتیاز در رده سیزدهم جدول در کنار وستهم یونایتد قرار داشت!

زلاتان از فصل ۱۲-۲۰۱۱ به بعد طی ۱۷۰ بازی لیگ توانسته ۱۵۲ گل به ثمر برساند. در این ۱۷۰ بازی، زلاتان موفق شده در ۱۰۰ بازی حداقل یک گل بزند. او در مقابل وست بروم برای سومین بازی متوالی در لیگ برتر گلزنی کرد. زلاتان در ماه های سپتامبر و اکتبر فقط ۲ گل در لیگ برتر زده بود ولی از ابتدای نوامبر تاکنون، ۹ گل به ثمر رسانده است.

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

تونی پولیس سرمربی وست برومویچ آلبیون ترجیح داد تا جیمز موریسون را روی نیمکت قرار بدهد. بدین ترتیب، کریگ داوسون به دفاع راست رفت، کریس برانت به خط هافبک منتقل شد و آلن نیوم از سمت راست خط دفاعی به سمت چپ تغییر پست داد.

متئو دارمیان، جسی لینگارد و آنتونیو والنسیا در این بازی وارد ترکیب اصلی منچستر یونایتد شدند. تصمیم عجیب مورینیو در این بازی عدم استفاده از خوان ماتا، دیلی بلیند و آنتونی مارسیال بود. مروان فلینی فقط ۶ دقیقه بازی کرد!

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

تقابل درن فلچر با منچستر یونایتد و همچنین تقابل زلاتان ابراهیموویچ با هم تیمی سابقش در تیم ملی سوئد یعنی یوناس اولسون از نکات جالب این بازی بود.

تعداد پاس های سالم در این بازی؛ وست بروم ۳۰۸ با دقت پاس ۷۵% و منچستر یونایتد با ۷۴۳ و دقت پاس ۸۲%

وست بروم در این بازی فقط و تنها فقط یک شوت داخل چارچوب زد. منچستر یونایتد فقط ۷ سانتر و ۴ تکل موفق داشت که شاید بتوان نتیجه گیری کرد شاگردان مورینیو نه علاقه ای به فوتبال تکنیکی و فانتزی دارند و نه علاقه ای به گلزنی از طریق توپ های هوایی

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

این بار پل پوگبا از لحاظ تعداد پاس بر آندر هررا غلبه کرد. بیشترین تعداد پاس در این بازی؛ پل پوگبا، مایکل کریک و آندر هررا به ترتیب با ۷۶، ۶۸ و ۵۶ پاس سالم

این روزها عملکرد مارکوس روخو در قلب خط دفاعی منچستر یونایتد بسیار عالی است. در اوایل فصل هواداران یونایتد خواستار فروش او بودند ولی او باز هم پر تلاش ترین بازیکن تیمش در خط دفاعی بود. روخو در این بازی ۱۴ دفع توپ، یک تکل و ۶ نبرد تن به تن داشت.

آقای خاص پس از پایان این بازی به بازیکن های یونایتد دستور داد تا پیراهن های خود را به عنوان هدیه کریسمس به هواداران حاضر در ورزشگاه بدهند. مورینیو به شدت از زلاتان تمجید کرده و وی را سوپرمن نامید. حال که پوگبا، پوگبا شد و زلاتان، زلاتان، نوبت منچستر یونایتد است که بشود همان منچستر یونایتد قدرتمند دوران سر الکس فرگوسن

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

آمار کلی پل پوگبا در فصل جاری لیگ برتر؛ بیشترین تعداد پاس سالم در لیگ (۹۵۷)، بیشترین تعداد دوئل هوایی موفق در لیگ (۴۸)، بیشترین تعداد دریبل موفق در لیگ (۴۴)، بیشترین تعداد خلق موقعیت در لیگ (۳۰)

خواندنی‌های آماری وست بروم - منچستریونایتد

کلیه آمار و ارقام از وبسایت رسمی مسابقات، opta و squawka مورد بهره برداری قرار گرفته اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج