۴۴۴۰۵۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

موفق‌ترین سرمربی لیگ کیست؟

مجتبی حسینی را باید موفق‌ترین سرمربی کنونی لیگ برتر ایران دانست؛ مربی جوانی که در اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش در لیگ برتر ایران نتایجی باورنکردنی به دست آورده است.

روزنامه شرق: مجتبی حسینی را باید موفق‌ترین سرمربی کنونی لیگ برتر ایران دانست؛ مربی جوانی که در اولین تجربه سرمربی‌گری‌اش در لیگ برتر ایران نتایجی باورنکردنی به دست آورده است. برد جمعه ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر، پنجمین برد پیایی ذوبی‌ها بود و باعث شد ذوب‌آهن خود را به ‌عنوان یک مدعی جدی قهرمانی معرفی کند.

عملکرد حسینی ٤٢ساله روی نیمکت ذوب‌آهن درخشان بوده است. حسینی در این سال‌ها همواره دستیار یحیی گل‌محمدی در تیم‌های مختلف بوده و با او در تیم‌های نساجی، صبا، پرسپولیس، نفت و ذوب‌آهن کار کرد. زوج گل‌محمدی-حسینی عملکرد بسیار خوبی در تیم‌های صبا، پرسپولیس، نفت و ذوب‌آهن به‌جا گذاشتند تا اینکه پس از جدایی گل‌محمدی از ذوب‌آهن، یار همیشگی‌اش جای او را گرفت.

ذوب‌آهن و گل‌محمدی دو فصل موفق را پشت سر گذاشتند و دو بار جام حذفی را فتح کردند اما در این فصل اصلا شرایط، مطلوب نبود. در نهایت پس از شکست ذوب‌آهن مقابل استقلال در هفته هفتم گل‌محمدی رفت و حسینی سرمربی ذوب‌آهن شد.

این مدافع پیشین تیم‌های ذوب‌آهن و صبا کارنامه درخور توجهی در لیگ از خود به‌جا گذاشت. هنگامی‌که حسینی هدایت ذوب‌آهن را بر عهده گرفت این تیم تنها با یک امتیاز با قعر جدول فاصله داشت و تیم چهاردهم جدول بود، اما حالا ذوب‌آهن در رده سوم جدول قرار دارد و فاصله‌اش با صدر جدول تنها پنج امتیاز است. حسینی موفق شد در این هفت هفته، شش برد به‌دست بیاورد. تنها باخت او هم در خارج از خانه مقابل نفت تهران بود. ذوب‌آهن در آن بازی تا دقایق پایانی پیش بود اما دو گل خورد تا غافلگیر شود.

ذوب‌آهن قبل از هفته هفتم تنها یک برد آورده بود که آن هم با سرمربی‌گری حسینی بود. در هفته سوم گل‌محمدی به صورت موقت از ذوب‌آهن کنار گذاشته شد و این تیم با هدایت حسینی فولاد را در اهواز شکست داد. با این حساب کارنامه حسینی در لیگ، کسب هفت برد در هشت بازی است. میانگین ٢,٦ امتیاز در هر بازی او را از برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم صدرنشین لیگ هم موفق‌تر نشان می‌دهد.

ذوب‌آهن در این مدت با هدایت حسینی، تیم‌های قدرتمندی مانند سپاهان و پرسپولیس را شکست داده، چند برد سه- صفر داشته، به رکورد پنج برد پشت سر هم رسیده و در هفت بازی فقط دو گل دریافت کرده است. ضمن اینکه این تیم در یک‌چهارم نهایی جام حذفی هم حضور دارد و می‌تواند از عنوان قهرمانی‌اش دفاع کند. با بازی‌های حذفی حسینی به آمار ١٠ برد در ١١ بازی می‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج