۴۴۴۱۶۲
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

کنعانی مقدم، تحلیلگر اصولگرا:

قالیباف و جلیلی دنبال کاندیداتوری هستند اما ...

این احتمال هم وجود دارد که آقای جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شود، او نیز برای اینکه رأی بیاورد باید مواضعش را تغییر دهد چراکه با رویکرد گذشته رای خواهد آورد.

انتخاب: حسین کنعانی مقدم درباره حضور سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری آینده اظهار کرد: دوستان دنبال این هستند که وارد صحنه انتخابات بشوند البته پیش بینی خود من این است که رییس جمهوری آینده یا یک شخصیت روحانی مقام هستند یا سید روحانی است.

این تحلیلگر اصولگرا افزود: اگر اقای قالیباف بخواهد وارد صحنه انتخابات شود با گفتمانی که قبلا داشت نمیتواند رأی جمع کند و باید گفتمان جدیدی را مطرح کند و با یک تغییر در انتخابات حاضر شود چراکه ارای خاکستری در انتخابات آینده ریاست جمهوری تعیین کننده است.

این فعال سیاسی اصولگرا همچنین درباره سعید جلیلی گفت: این احتمال هم وجود دارد که آقای جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدا شود، او نیز برای اینکه رأی بیاورد باید مواضعش را تغییر دهد چراکه با رویکرد گذشته رای خواهد آورد.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که به نظر شما اختلاف اصولگرایان به کجا خواهد رسید و ایا این اختلاف تا لحظه اخر ادامه خواهد داشت یا اینکه به وحدت نهایی خواهند رسید و یک کاندیدای واحد خواهند داشت؟ادامه داد: اصولگرایان قطعا در انتخابات آینده به وحدت دست خواهند یافت و یک نامزد مشترک و واحد خواهند داشت، این مساله قطعی است.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا آن دسته اصولگرایانی که از حسن روحانی حمایت می کنند به حمایت خود ادامه خواهند کرد و از بقیه جدا میشوند؟ بیان کرد: من بعید میدانم که این حمایت از طرف اصولگرایان باشد، اگر حمایتی است شخصی است. در گروه ها و تشکل های اصولگرا، جامعه روحانیت مبارز و جامعه مدرسین تصمیم گیرنده هستند و این ها هم اعلام کرده اند که از آقای روحانی حمایت نخواهند کرد. بعید میدانم که مثلا بخشی از جامعه مدرسین و یا جامعه روحانیت مبارز از آقای روحانی حمایت کند. مگر انکه یک تغییرات جدی اتفاق بیافتد که بخشی از اصولگرایان از اقای روحانی حمایت کنند. الان با توجه به روندی که الان دارند بعید می دانم این اتفاق بیافتد.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره نقش حجت الاسلام والمسلمین ناطق نوری را در انتخابات و اینکه حمایت وی به عنوان یک اصولگرا از حسن روحانی ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: البته اقای روحانی اصولگرا بودند و بالاخره در جمع روحانیت مبارز حضور داشتند و نقش فعالی هم ایفا می کردند، اقای ناطق نوری هم متعلق به خانواده اصولگرایی هستند. به هر حال دیدگاهها و نظرات متفاوت دارند که شاید فصل مشترک با اصولگرایان نداشته باشند. اقای ناطق همیشه در عرصه سیاسی کشور تاثیرگذار بودند و می توانند در وحدت بخشی به جریانات سیاسی اثرگذار باشند.

کنعانی مقدم در پاسخ به این سوال که آیا ناطق نوری می تواند نظر بخشی از اصولگرایان سنتی را به سمت اقای روحانی بکشانند؟ گفت: بله ایشان دارای این توانایی هستند، او می تواند جبهه سیاسی جدیدی را ایجاد کند و بخشی از اصولگرایانی که از شرایط موجود حاکم بر اردوگاه اصولگرایان رضایت ندارند را جلب کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عملکرد روحانی فضا را برای طرف مقابلش ساده وجاده را برای رقیبش هموار کرده است.

    • بدون نام

      در انتخابات آینده روحانی بزگ بی رقیب است
      زنده باد تدبیر و امید

    • تنها

      بیان تاباردیگرشانس خودشان راامتحان کنند

    • بدون نام

      روحانی رای نمیاره

    • بدون نام

      خخخ روحانی که دیگه عمرا رای بیاره

    • بب نام

      مشک ان است که ببوید. نه انکه عطار بگوید
      روحانی خودس بهتر میفهمه که چکار کرده و چه به روزگار مردم داده است و رای نمی اورد

    • بدون نام

      کاش هر دو تاشون میومدند ............... فقط مشکلشون با اکثریت ملت سرجاشه و باز هم با رای منفی ملت مواجه میشن اما از رو نمیرن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج