۴۴۴۱۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

«جنگ‌های ستاره‌ای» بار دیگر گیشه را فتح کرد

جدیدترین فیلم مجموعه‌ی پرطرفدار جنگ‌های ستاره‌ای «روگ وان» توانست در اولین روزهای اکرانش به فروش ۷۱ میلیون دلاری برسد.

وب سایت فیلم نت نیوز: جدیدترین فیلم مجموعه‌ی پرطرفدار جنگ‌های ستاره‌ای «روگ وان» توانست در اولین روزهای اکرانش به فروش ۷۱ میلیون دلاری برسد.
«جنگ‌های ستاره‌ای» بار دیگر گیشه را فتح کرد
روگ وان: داستانی از جنگ‌های ستاره‌ای در اولین روزهای اکرانش به فروشی معادل ۷۱ میلیون دلار رسید و فاتح اصلی گیشه‌های آمریکا شد. این فیلم که اکران خودش را در ۴۱۵۷ سالن شروع کرده است، احتمالا تا آخر هفته به فروش ۱۴۵ تا ۱۵۰ میلیون دلاری خواهد رسید. انتظارها از فروش این فیلم به قدری بالا بود که بیشتر استودیوها از افتتاح همزمان فیلم‌هایشان با روگ وان انصراف دادند و اکرانشان را به تعویق انداختند. روگ وان هشتمین فیلم در دنیای جنگ‌های ستاره‌ای است،‌ اما اولین فیلمی است که برای معرفی مجموعه‌ای جدید در این دنیا معرفی می‌شود.
داستان آن در محدوده‌ی زمانی همان هفت فیلم اصلی می‌گذرد. یعنی مدتی قبل از این که ماجراهای اولین فیلم جنگ‌های ستاره‌ای آغاز شود. برای همین کاراکترهایی چون دارث ویدر و مکان‌هایی مثل ستاره‌ی مرگ (Death Star) در آن حضور دارند. با این حال تمرکز اصلی‌اش روی ترکیب جدیدی از شخصیت‌هاست. و فلیسیتی جونز در نقش جین ارسو، کسی که گروهی از جاسوسان شورشی را برای دزدین نقشه‌های ستاره‌ی مرگ رهبری می‌کند، کاراکتر اصلی این فیلم است. از دیگر بازیگران هم می‌توان به دیه گو لونا، بن مندلسون، مدس میکلسن، دانی ین، آلن تودیک و فارست ویتاکر اشاره کرد. فیلم را گرت ادورادز کارگردانی کرده است و کریس ویز و تونی گلیروی فیلمنامه‌ی آن را نوشته‌اند. تا الان اکثر بازخوردها هم خوب بوده و توانسته است نمرات خوبی از منتقدان دریافت کند.

اگر روگ وان بتواند این آخر هفته فروشش را به ۱۵۰ میلیون دلار برساند در میان بالاترین فروش­های افتتاحیه‌ی تاریخ قرار می‌گیرد. بالاترین فروش افتتاحیه در حال حاضر متعلق به فیلم جنگ‌های ستاره‌ای:‌ نیرو برمی‌خیزد است که در هفته‌ی اول اکرانش به فروش کم‌نظیر ۲۴۸ میلیون دلاری رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج