۴۴۴۲۵۶
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

خاطرات شهاب حسینی در «نود» روایت می شود

پس از آنکه سال گذشته مصاحبه شب یلدایی عادل فردوسی‌پور با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه به دلیل حواشی فراوان و عجیبی که گرفتارش شد روی آنتن نرفت و غافلگیری مجری برنامه ۹۰ برای مخاطبانش به ثمر ننشست، او امسال تلاش کرده تا برنامه‌ای پر و پیمان و غافلگیرکننده برای مخاطبان این برنامه داشته باشد که نتیجه‌اش شده مصاحبه با شهاب حسینی.

وب سایت آی سینما: پس از آنکه سال گذشته مصاحبه شب یلدایی عادل فردوسی‌پور با محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه به دلیل حواشی فراوان و عجیبی که گرفتارش شد روی آنتن نرفت و غافلگیری مجری برنامه ۹۰ برای مخاطبانش به ثمر ننشست، او امسال تلاش کرده تا برنامه‌ای پر و پیمان و غافلگیرکننده برای مخاطبان این برنامه داشته باشد که نتیجه‌اش شده مصاحبه با شهاب حسینی.
خاطرات شهاب حسینی در «نود» روایت می شود

عادل فردوسی‌پور مجری و تهیه‌کننده برنامه ۹۰، امسال برای ویژه برنامه شب یلدای فوتبال‌دوستان گفت‌وگوی جالبی با شهاب حسینی تنها بازیگر برنده جایزه کن ترتیب داده است. این گفت‌وگو جمعه گذشته در برج میلاد انجام شده و بخش عمده آن به علایق فوتبالی حسینی اختصاص دارد.

مباحث مختلفی در این‌ گفت‌وگو مطرح شده که از جمله آن‌ها می‌توان به تیم مورد علاقه، بازیکن و مربی محبوب این بازیگر اشاره کرد، حسینی همچنین از حضورش در تیم نوجوانان باشگاه پاس صحبت کرده و ادامه بحث فردوسی پور و حسینی به حاشیه‌های فوتبال نیز کشیده شده است.

بخش دیگر این گفت‌وگو به علاقه‌مندی‌های سینمایی حسینی نیز می‌پردازد، بازیگر «شهرزاد» از نقش‌ها و فیلم‌هایی که دوست داشته صحبت کرده و در قسمت دیگری نیز به پشت صحنه جالب «فروشنده» ساخته اصغر فرهادی اشاره کرده است که در لحظات کوتاهی در حال بازی فوتبال نشان داده می‌شود.

این گفت‌وگو امشب از برنامه ۹۰ روی آنتن خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیررضا

      خیلیییم عالی

    • بدون نام

      آخ جون...چه شود...!!!!
      این مرد یه دونه اس...جنتلمن... آقا...
      سوپر استار به معنای واقعی.

    • بدون نام

      برنامه ورزشی چه ربطی به هنر وبازیگری دارد؟ چرا فردوسی پور تو هرکاری سرک میکشد؟ شهاب حسینی بازیگر بی حاشیه ای بود ولی متاسفانه چندوقتیست که به دام حاشیه افتاده است واقعا حیف شد!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج