۴۴۴۲۸۵
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

حقه کاربران، اینستاگرام را غافلگیر کرد

اخیرا برخی افراد برای این که بتوانند محاطب بیشتری برای مطالب خود جذب کرده و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری دریافت کنند از یک حقه استفاده می کردند که اینستاگرام به آن پی برده و آن را مسدود کرد.

وب سایت کلیک: اخیرا برخی افراد برای این که بتوانند محاطب بیشتری برای مطالب خود جذب کرده و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری دریافت کنند از یک حقه استفاده می کردند که اینستاگرام به آن پی برده و آن را مسدود کرد.
حقه کاربران، اینستاگرام را غافلگیر کرد

اینستاگرام اخیرا بروز رسانی جدیدی منتشر کرده است. در این بروز رسانی جلوی کاربرانی که در سنگاپور نیستند ولی وانمود می کنند که در آن جا حضور داشتند و خود را در سنگاپور تگ می کنند، گرفته می شود. این کاربران با هدف افزایش بازدید پست های خود این کار را انجام می دهند.

این تغییر در الگوریتم اینستاگرام از آن جایی شروع شد که برخی از کاربران دریافتند که قرار گرفتن موقعیت پست هایشان در سنگاپور این شانس را به آن ها می دهد تا در صفحه Explore قرار گیرند که در نتیجه موجب خواهد شد تا تعداد لایک ها و فالورهای آن ها افزایش پیدا کند.

اینستاگرام نیز اعتراف کرد که این باگ در الگوریتم این اپلیکیشن وجود داشته و شانس بیشتری را برای دیده شدن در اختیار این گونه افراد قرار می داد.

افرادی که تعداد زیادی فالور داشتند شروع به اشتراک گذاری تصاویر خود در این شبکه اجتماعی کردند و وانمود کردند که موقعیت جغرافیایی آن ها در "Singapore,Singapore" است. در شرایطی که آن کاربر بسیار دورتر از این کشور جنوب شرقی آسیایی بود.

یکی از کاربران در توییتر خود نوشته است:

Why on Insta does it say Singapore, Singapore as location? @LizzyWurst @Lance۲۱۰ @BadassGrandmom۱ @NMS۹۳ @xsabrinanicolex pic.twitter.com/uFaMnd۹۷Nz

- Lance and Lizzy FP! (@lancelizzyfamfp) December ۱, ۲۰۱۶

بسیاری از افراد مشهور و تایید شده توسط اینستاگرام این هک را این طور به وب سایت Mic گزارش کردند: " شما فقط کافی است ۱۲ ساعت در سنگاپور باشید تا تعداد زیادی لایک و فالور جذب کنید ، سپس می توانید موقعیت خود را عوض کنید.

این کار بسیار مضحک و احمقانه است، اما متاسفانه جواب می دهد. ما نمی دانیم و دقیقا مطمئنا نیستم که چرا این کار چنین بازخوردی دارد. شاید بخاطر این که این عمل تبدیل به یک الگوی رفتاری در میان کاربران شده است. اما هر چه که باشد "Singapore,Singapore" به خوبی جواب می دهد."

هم چنین این عمل که به مد روز بدل شده بود بسیاری از کاربران را گیج و حیرت زده کرد که چرا بسیاری از افرادی که آن ها را فالو می کنند ناگهان همگی سر از سنگاپور درآوردند!

در زیر به برخی از توییت های کاربران در این مورد اشاره شده است:

WHY IS EVERYONE PUTTING THEIR LOCATIONS AS SINGAPORE ON INSTAGRAM IM SO CONFUSED SOMEONE EXPLAIN TO ME.

- Ardi Riyadi Mebarak (@a_rdiriyadi) December ۱۶, ۲۰۱۶



Can anybody tell me why every model and viner on Instagram is tagging Singapore in EVERY PHOTO. DID I MISS SOMETHING

- Collin Barrett (@collinbbro) December ۱۶, ۲۰۱۶



OKAY is it just me or is every single person on instagram in singapore

- emily (@saintlybelieve) December ۱۶, ۲۰۱۶

Christian Collins یکی از کاربران معروف اینستاگرام با ۳٫۸ میلیون فالوور پستی را با موقعیت جغرافیایی سنگاپور تگ کرده و نوشته است: لحظات دوست داشتنی در دیزنی لند در یک کشور آسیایی.

هنوز مشخص نشده که دلیل این باگ چیست. اما برخی از کاربران می گویند این مورد می تواند به این دلیل باشد که الگوریتم فید اینستاگرام در سنگاپور نسبتا نوپا است. به این معنی که با استفاده از این موقعیت جغرافیایی آسان تر می توان به بالای بخش فید رسید.

این موقعیت جغرافیایی به کاربران در کشورهای سراسر دنیا، به علاوه ایالات متحده و هم چنین خود سنگاپور کمک زیادی کرد تا بیشتر دیده شوند.

برای سوء استفاده از این باگ کاربران بعد از ایجاد پست خود، "Singapore,Singapore" را به عنوان موقعیت خود قرار می دادند و سپس مشاهده می کردند که چطور حجم زیادی از بازدیدکنندگان به سمت پست آن ها سرازیر می شود. آن ها سپس بعد از گذشت یک یا چند روز این موقعیت اشتباه را از پست خود حذف می کردند.

از آن جایی که این تگ ها هم اکنون از بسیاری از پست ها حذف شده است بسیار سخت است که بتوانیم تشخیص دهیم که کدام پست به صورت ناعادلانه و با تقلب مخاطب و لایک زیادی دریافت کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج