جاباما
۴۴۴۲۸۷
۳ نظر
۵۰۲۲
۳ نظر
۵۰۲۲
پ

راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

ستاره های هالیوود، برای این که طرفداران بیشتری به را سمت خود جلب کنند، به زیبایی خود اهمیت فراوانی می دهند. همه ما می دانیم که آنها مربی های حرفه ای برای ورزش خود دارند یا این که دست به جراحی های زیبایی زده اند اما جدا از همه اینها، آنها به رژیم غذایی خود نیز اهمیت زیادی می دهند.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ستاره های هالیوود، برای این که طرفداران بیشتری به را سمت خود جلب کنند، به زیبایی خود اهمیت فراوانی می دهند. همه ما می دانیم که آنها مربی های حرفه ای برای ورزش خود دارند یا این که دست به جراحی های زیبایی زده اند اما جدا از همه اینها، آنها به رژیم غذایی خود نیز اهمیت زیادی می دهند. آیا دوست دارید بدانید که معجون زیبایی و تناسب اندام آنها چیست؟ اگر می خواهید راز موفقیت برخی از ستاره های هالیوود را بدانید، با ما همراه باشید.

۱. جنیفر لوپز
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

همه ما از فواید روغن های طبیعی آگاهیم اما جنیفر لوپز پایش را فراتر از آن گذاشته و برای کاهش وزن اش به آب گریپ فروت روی آورده است. این ماده علاوه بر کاهش وزن، آنزیم های کبدی را نیز تحت تاثیر قرار می دهد.

2. کیم کارداشیان
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

کیم کارداشیان می گوید: «من و پدرم چند سال پیش رژیم غذائی اتکینز را آغاز کردیم که واقعا جواب داد. این رژیم یک رژیم غذایی با کربوهیدرات پائین است.»

۳. هایدی کلوم
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

این سوپر مدل مشهور برای این که روی فرش قرمز زیبا و جذاب به نظر رسد، از نمک اپسوم یا همان سولفات منیزیم استفاده می کند. او اعتراف می کند که قبل از مراسم اش روی فرش قرمز، در وان حمام پر از این ماده می خوابد. این ماده نه تنها نفخ بلکه مایعات اضافی بدن را نیز خارج می کند. این ماده طبیعی دردهای میگرن را تسکین داده، به خوابی آرام کمک می کند و مواد سمی را نیز از بدن خارج می کند.

4. رنی زلوگر
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

شاید برایتان عجیب باشد اما رنی زلوگر یخ را معجون لاغری اش می داند.

۵. السا هوسک
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

این ستاره ویکتوریا سیکرت علاقه زیادی به آب میوه، به خصوص آب میوه های سبز، دارد. او می گوید: «من عاشق آب میوه گرفتن هستم. من همیشه اول صبح آب گرم را به همراه زنجبیل، آب لیمو و فلفل قرمز می خورم. این معجون بدن را پاک سازی می کند. من مدام آب میوه می خورم و به مقدار کافی می خوابم.»

6. ویکتوریا بکهام
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

ویکتوریا معتقد است که خوردن اسنک در طول روز من را سیر نگه می دارد، در حالی که کالری زیادی نیز مصرف نمی کنم. او پس از زایمانش، مصرف شکر را از برنامه غذایی خود حذف کرد و به جای آن به مواد غذایی حاوی پروتئین مانند سالمون، ماهی تن و تخم مرغ نیمرو روی آورد.

۷. هیو جکمن
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

هیو جکمن برای این که بتواند برای بازی در فیلم اش وزن کم کند، رژیم خاصی را دنبال کرد. او به مدت 16 ساعت در روز لب به غذا نمی زند اما پس از این زمان اجازه داشت که تا 5000 کالری مصرف کند. درست دو برابر مقداری که برای یک مرد در روز توصیه می شود.

8. بیانسه
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

اگر چه اندام بیانسه زیباست اما او هم به رژیم مایعات روی آورده است. رژیم او «لیمو» نام دارد که شامل مخلوطی از آب، آب لیمو، شربت افرا و فلفل هندی است. علاوه بر آن، او گیاه خوار شده است و تمام مواد گوشتی حیوانات را از رژیم غذایی خود حذف کرده است.

9. گوئینت پالترو
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

گوئینت پالترو برخی از مواد غذایی مانند گلوتن، لبنیات و گوشت قرمز را از رژیم خود حذف کرد. با این رژیم، بدن او پس از ۲۱ روز تصفیه و پاک شد. زییایی آسان به دست نمی آید، درست است؟

۱۰. الیویا مان
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

به نظر شما زمانی که ستاره ها رد پای پیری را روی صورت شان مشاهده می کنند، چه ترفندهایی را پیش می گیرند؟ الویا مان سیب زمینی ژاپنی را برای از بین بردن چین و چروک هایش انتخاب کرد. او می گوید: «من این ماده غذایی را از یک فروشگاه ژاپنی خریدم. من سیب زمینی شیرین را تکه تکه می کنم و روی آن را با روغن زیتون و دارچین می پوشانم، سپس آن را داخل فر می گذارم و به عنوان دسر مصرف می کنم. من تا جایی که بتوانم از این ماده مصرف می کنم، شاید روزی دو بار. من می دانم که ویتامین و مکمل های زیادی در بازار وجود دارد اما تاثیر منابع طبیعی به مراتب بیشتر از این قرص هاست.

11. میراندا کر
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

آیا مشکلی است که با روغن نارگیل حل نشود. این ستاره هر روز یک قاشق غذاخوری از روغن نارگیل را به همراه غذاهایش مصرف می کند تا هم از نفخ معده جلوگیری کند و هم هضم غذا را سرعت بخشد.

۱۲. کریستینا آگیلرا
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

مطمئنا یکی از بهترین و خلاقانه ترین رژیم های غذایی متعلق به کریستینا آگیلرا است. او از رژیم رنگی استفاده می کند، به این صورت که هر روز موادی را که یک رنگ خاصی دارند، مصرف می کند. به عنوان مثال یک روز مواد غذایی سبز رنگ و روز دیگر مواد قرمز رنگ.

13. هلی بری
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

هلی بریی می گوید که طبق تحقیقات انجام شده، نوشیدن روزانه دو فنجان قهوه در روز روش بسیار خوبی برای سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن است. به علاوه، کافئین موجود در قهوه سلولیت های بدن را نیز کاهش می دهد.

۱۴. الی مک‌فرسن
راز تناسب اندام ستاره های هالیوود

این بازیگر و سوپر مدل استرالیایی، مواد غذایی قلیایی (شامل حبوبات و برگ های سبز) مصرف م و از موادی چون قهوه و الکل اجتناب می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همشون الکی میگن درسته رعایت میکنن رژیم و ورزشم می کنن ولی پیکر تراشی و لیپوتیک واینا هم میکنن،پیج دکتر اوریان تو اینستا برید متوجه میشین هالیوودیا تمام صورت وبدنشون عمله حتی اونا که فکرشم نمیکنید،دکتر هالیوودیاست،ایرانیم هست

    • فاطمه بانو1373

      اره موافقم باهات.
      تازشم ورزش مهمه نه نخوردن. البته ما خانوادگی مامانم شبا برنج نمیزاشت بخوریم چاق نشدیم.ولی نه اینکه مواد غذایی .رو حذف کنیم.

    • بدون نام

      دروغه باو.بقول ابن سینا هر چیزی کمش داروه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج