۴۴۴۳۰۴
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

«مثبت یک» در شب یلدا پخش می شود

یکی از ویژه‏‌برنامه‌های شب یلدا برنامه «حرف تو برف» با اجرای فرزاد حسنی است که در چهار شب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. علاوه بر این، برنامه «مثبت یک» با اجرای علی ضیا در یک شب از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت

روزنامه صبا: یکی از ویژه‏‌برنامه‌های شب یلدا برنامه «حرف تو برف» با اجرای فرزاد حسنی است که در چهار شب از شبکه سه سیما روی آنتن می‌رود. علاوه بر این، برنامه «مثبت یک» با اجرای علی ضیا در یک شب از شبکه اول سیما روی آنتن خواهد رفت. صبح روز گذشته علی ضیا در گفت‏‌وگویی با اشاره به نام این برنامه عنوان کرد: «مثبت یک» نام برنامه من در شب یلداست و از این‏رو نام برنامه «مثبت یک» شد که شب یلدا یک‏دقیقه بیشتر است. علی ضیا گفت: برنامه «فرمول یک» صبح شب یلدا پخش نخواهد شد.
«مثبت یک» در شب یلدا پخش می شود

اما افشین حسین‏خانی؛ تهیه‌‏کننده برنامه «مثبت یک» درباره جزئیات این برنامه به ما گفت: برنامه «مثبت یک» در باغ‌‏موزه هنر ایرانی و در فضایی باز و بسته پخش خواهد شد با این‏که هوا سرد است ما فکر سرمای محیط باز را هم کرده‌ایم تا مهمانان برنامه اذیت نشوند. این برنامه بیشتر مهمان‏‌محور است تا موضوع محور و از هنرمندان و ورزشکاران در برنامه دعوت خواهیم کرد.

حسین‏خانی با بیان زمان و مدت پخش ویژه‏برنامه «مثبت یک» گفت: برنامه از ساعت۲۳ به‏‌مدت سه‏‌ساعت پخش خواهد شد اما زمان پخش فعلا قطعی نشده است. ناگفته نماند که خواننده‌ها هم در این برنامه مهمان ما خواهند بود. ضمن این‏که برنامه «فرمول یک» صبح شب یلدا هم پخش خواهد شد. «فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء و به تهیه‏کنندگی افشین حسین‏خانی به‏زودی از شنبه تا چهارشنبه‏ها از ساعت۶:۳۰ تا ۸:۱۰ به‏صورت زنده از شبکه یک سیما روی آنتن خواهد رفت. گفتنی است که شبکه۵ نیز یک ویژه‏برنامه برای شب یلدا دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از صدا وسیما خواهش میکنم مجریهای بااخلاق و مقبول را انتخاب کنند متاسفانه اینها امتحانشان را پس دادند و دیگه قابل تحمل نیستند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج