۴۴۴۴۶۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

تشدید گشت های نظارتی شب یلدا

مدیرکل نظارت گشت های مشترک سازمان تعزیرات از تشدید فعالیت گشت های نظارتی برای شب یلدا خبر داد و گفت: در این راستا تاکنون چند رستوران و فروشگاه عرضه شیرینی و خشکبار پلمب شده است.

خبرگزاری مهر: محمدحسن سرابیان مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت‌های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به فرارسیدن ماه ربیع‌الاول که در کشور ما جشن‌ها خصوصا جشن های ازدواج برگزار می شود، سازمان تعزیرات حکومتی از ابتدای این ماه، طرح نظارت ویژه‌ای با همکاری دستگاه‌های نظارتی در قالب گشت‌های مشترک از تالارها، رستوران ها، فروشگاه های عرضه کننده شیرینی، خشکبار و میوه در سطح عرضه، آغاز می شود.

وی با اشاره به نظارت بر قیمت میوه ها گفت: در رابطه با میوه ها امسال شاهد فراوانی هستیم، ولی این باعث نشده که ما نظارت نداشته باشیم.باید توجه داشته باشیم سازمان تعزیرات حکومتی مرجع رسیدگی کننده است و نظارت با دستگاه های نظارتی است ولی در قالب گشت های مشترک و تلفیقی به همراه بازرسان دستگاه های نظارتی این گشت ها را راه اندازی کردیم.

مدیر کل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک تعزیرات از فعالیت شعب ویژه خبر داد و گفت: برای این ماه شعب ویژه رسیدگی کننده ای در نظر گرفتیم که به تخلفات مربوط به گرانفروشی ها و تخلفات بهداشتی رسیدگی شود. پرونده هایی که توسط بازرسان تشکیل شده و به سازمان تعزیرات حکومتی فرستاده می شود، مورد رسیدگی ویژه در این شعب قرار می گیرد.

اعلام شکایت ها به سامانه ۱۲۴

مدیرکل نظارت و هماهنگی گشت های مشترک سازمان تعزیرات حکومتی افزود: چندین رستوران و فروشگاه عرضه شیرینی جات و خشکبار مورد تذکر قرار گرفته اند که تذکرات را رعایت نکرده اند و نسبت به پلمب قانونی آنها اقدام شده است. فردا آئین شب یلدا را داریم و فعالیت این گشت ها را در بازارهای پرتردد تشدید کردیم.

وی افزود: اگر مردم تخلفی دیدند می توانند به این گشت ها مراجعه کنند یا با سامانه ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت گزارش خود را ارائه دهند یا به سامانه ۳۰۰۰۹۶۵۱ سازمان تعزیرات حکومتی گزارش یا شکایت خود را ارائه کنند.

سرابیان ادامه داد: سازمان تعزیرات حکومتی دستورالعملی را به سراسر کشور ابلاغ کرده و قرار شده شعب ویژه ای در این باره فعالیت کنند. این شعب ثابت و به صورت سیار فعالیت می کنند. زمان اجرای این طرح ربیع‌الاول تا آخر ماه ربیع الاول است و در خصوص آئین شب یلدا به صورت ویژه بعد از ساعت اداری تا پاسی از شب در قالب گشت های مشترک نظارت و فعالیت انجام می شود و در سراسر کشور حضور دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج