۴۴۴۴۹۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حمله انتحاری دو دختر نوجوان در نیجریه

ویکتور ایسوکو، سخنگوی پلیس نیجریه گفت، این دو دختر نوجوان هنگامی که برای تفتیش در یک ایست بازرسی در فاصله ۱۲ کیلومتری شرق شهر مایدوگوری متوقف شده بودند خود را منفجر کردند. این منطقه در هفته های اخیر شاهد چندین بمب گذاری انتحاری بوده است.

خبرگزاری ایسنا: پلیس نیجریه اعلام کرد دو دختر نوجوان انتحاری خود را در یک ایست بازرسی در حومه شهر مایدوگوری در شمال شرق نیجریه منفجر کردند که در اثر آن سه غیر نظامی زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، ویکتور ایسوکو، سخنگوی پلیس نیجریه گفت، این دو دختر نوجوان هنگامی که برای تفتیش در یک ایست بازرسی در فاصله ۱۲ کیلومتری شرق شهر مایدوگوری متوقف شده بودند خود را منفجر کردند. این منطقه در هفته های اخیر شاهد چندین بمب گذاری انتحاری بوده است.

ایسوکو در اظهاراتش گروه تروریستی بوکو حرام را که بارها از عاملان انتحاری زن و دختر برای چنین بمب‌گذاری‌هایی استفاده کرده، مقصر این حمله دانست. برخی ناظران نگران هستند که این عاملان انتحاری جزو هزاران تن از زنان و دخترانی بوده باشند که شبه نظامیان بوکوحرام در سال‌های گذشته ربوده‌اند.

در جریان حملات شبه نظامیان بوکوحرام در نیجریه در هفت سال گذشته بیش از ۲۰ هزار نفر کشته و ۲.۶ میلیون تن نیز از خانه هایشان آواره شده‌اند. این وضعیت یک بحران انسانی را در نیجریه به وجود آورده که موجب گرفتار شدن حدود پنج میلیون نفر در چنگال گرسنگی شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج