۴۴۴۵۶۴
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

فرمانده انتظامی استان کرمان خبر داد:

کشف اشیاء عتیقه ۶۰۰۰ساله در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف اشیاء عتیقه دارای سابقه شش هزار ساله در شهرستان کرمان خبر داد.

خبرگزاری مهر: سردار رضا بنی‌اسدی‌فر ظهر دوشنبه در کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی، نظارت و مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمان اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری مسئله قاچاق برای کشور خطرناک است و مبارزه کارآمد با قاچاق می تواند یکی از خدمات بزرگ محسوب شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش پدیده قاچاق تاثیر مخرب و خطرناکی بر تجارت، سرمایه گذاری و اشتغال دارد، گفت: دستگاه‌های متولی باید اقدامات بازدارنده و پیشگیرانه لازم را با جدیت تمام و تعامل و همپوشانی در این زمینه انجام دهند.

سردار بنی اسدی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی به عنوان خاکریز اول برخورد با جرایم اجتماعی و مقابله با ورود کالای قاچاق به استان کرمان است، گفت: شهرستان‌هایی که به عنوان پیشانی قاچاق کالا در استان کرمان شناخته شده اند را برای مبارزه با قاچاق کالا متناسب با توان مجهز کرده‌ایم و توانسته اند اقدامات موثری را که رو به رشد بوده است در سال جاری انجام دهند.

وی بیان کرد: اعتقاد ما بر این است که کانون های قاچاق کالا را باید در سرمنشاء دنبال و کنترل کرد و اگر اقدامات بازدارنده و مقابله ای را در مرزهای ورودی آبی و خاکی کشور متمرکز کنیم مطمئنا موفق تر عمل خواهیم کرد.

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: دو قطعه عتیقه شش هزار ساله به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و اشیای خارجی فاقد اسناد و مدارک به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان، ۷۰۸ راس دام خارج از شبکه دامپزشکی، ۲۵ نفر شتر قاچاق، ۱۰۰ دستگاه لوازم خانگی به ارزش ۱۱۰ میلیون تومان، ۱۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و کشف ۲۳ تن پوشاک قاچاق به ارزش سه میلیارد تومان از جمله کشفیات در استان کرمان بوده است.

وی همچنین افزود: ۴۰۰ میلیون تومان لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق و ۱۰۰ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۱۲۰ لیتر فرآورده های نفتی مشکوک به قاچاق، ۲۳ تن پوشاک قاچاق در سیرجان و ۵۶ قبضه سلاح شکاری در استان کرمان در سال جاری کشف و ضبط شده است.

سردار بنی اسدی از کشف اشیاء عتیقه دارای سابقه شش هزار ساله در شهرستان کرمان خبر داد و گفت: یک دستگاه تریلر حامل لوازم تزئینی منزل به ارزش ۲۷۰ میلیون تومان نیز در سیرجان توقیف شده است.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: در سال گذشته ۳۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه در استان کرمان بوده که امسال تاکنون این عدد بیش از ۵۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بوده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج