جاباما
۴۴۴۶۰۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

نمی گذاریم بازی به وقت اضافه برود؛

ویسی: خوشحالیم با تیم لیگ‌ برتری بازی داریم

سرمربی تیم سپاهان می گوید که تیم سایپا فردا روز سختی را در ورزشگاه نقش جهان پیش رو خواهد داشت.

ورزش سه: عبدالله ویسی عصر امروز و در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل سایپا در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
به خودباوری رسیده ایم

با توجه به 2 پیروزی که در 2 بازی گذشته لیگ برتر کسب کردیم، به خودباوری رسیدیم و آمادگی خوب و بالایی برای دیدار فردا مقابل سایپا داریم. فردا با تمام وجود بازی می‌کنیم تا به جمع چهار تیم نهایی جام حذفی صعود کنیم.

زیاد با سایپا تنه به تنه شده ایم

این بازی نسبت به بازی‌های قبلی جام حذفی برای ما راحت‌تر خواهد بود چراکه در بازی‌های قبلی مقابل تیم‌های لیگ دسته یک و دسته دو بازی کردیم و آن مسابقات برای حریفان بازی مرگ و زندگی بود. تیم‌های دسته‌های پایین‌تر برای انجام یک کار بزرگ مقابل ما قرار می‌گرفتند اما در مقابل سایپا این شرایط وجود ندارد. هر 2 تیم از یکدیگر شناخت کافی دارند و زیاد تنه به تنه شده‌ایم. خوشحالم که فردا با یک تیم لیگ برتری بازی داریم.
برای تمام بازی ها سازماندهی داریم

برای تمام بازی‌های خود سازماندهی داریم و بازیکنان جوان را از سه مرحله گذرانده‌ایم و هر چه جلوتر برویم از نفرات اصلی بیشتر استفاده می‌کنیم. در لیگ هم تیم جوانی داریم و میانگین سنی ما پایین‌تر از تیم‌های دیگر است.
معلوم نیست امینی بازی کند

حضور امینی در ترکیب فردا هنوز مشخص نیست. جام حذفی را برای امینی گذاشته‌ایم و انشاالله که بتوانیم فردا از او استفاده کنیم.
هنوز با بازیکنی صحبت نکرده ایم

ما با بازیکنان تیم‌هایی که در لیگ برتر و جام حذفی با آنها بازی داریم صحبت نمی‌کنیم چون جوانمردانه نیست. ابتدا بازی‌ها را برگزار می‌کنیم و سپس اگر بازیکنی مدنظرمان بود با او صحبت خواهیم کرد اما صحبت قطعی با کسی نداشته‌ایم. باید ببینیم باشگاه برای نیم‌فصل چه برنامه‌ای دارد و چقدر قرار است هزینه شود.
بحیرایی و اسدی هر دو یک پست داشتند

رضا اسدی را از تیم‌های پایه آوردیم و از او و حامد بحیرایی تست گرفتیم. نمی‌توانستیم هر 2 بازیکن را نگه داریم چون در یک پست بازی می‌کردند و کادرفنی صلاح دانست بحیرایی را نگه دارد.
نمی گذاریم بازی به وقت اضافه برود

ما از شرایط میزبانی به طور کامل استفاده می‌کنیم و مطمئنم که فردا دو برابر بازی‌های قبلی هوادار برای تشویق سپاهان به ورزشگاه می‌آید. به دلیل بازی که هفته آینده مقابل استقلال داریم نمی‌گذاریم بازی به وقت اضافه کشیده شود اما در فوتبال چیزی مشخص نیست.
فردا روز سختی برای سایپا خواهد بود

سایپا تیم جوان و باتجربه‌ای است. بازی‌های خوبی از آنها دیده‌ایم اما فردا یک روز سخت برای سایپا خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج