۴۴۴۶۲۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

چرا منصوریان به دنبال فرار از تختی بود؟

کسب دو تساوی و دو شکست عملکردی است که باعث شده منصوریان به دنبال تغییر محل دیدار با نفت تهران باشد.

ورزش سه: دیدار روز سه شنبه استقلال و نفت تهران در ورزشگاه تختی، چهارمین نبرد این دو تیم در ورزشگاه قدیمی شرق تهران خواهد بود.

با شروع لیگ سیزدهم، دیدارهای دیگر تیم های تهرانی برابر استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه تختی منتقل شد و به این ترتیب استقلال تا به امروز سه دیدار در لیگ برتر و یک دیدار در جام حذفی برابر نفت تهران برگزار کرده است.
در سه دیدار از این مسابقات که در لیگ برتر برگزار شده، آبی های تهرانی یک مساوی و دو شکست کسب کرده اند. تنها تساوی استقلال برابر نفت تهران به لیگ سیزدهم باز می گردد که نفتی ها با شوت سرکش وریا غفوری در دقایق پایانی، بازی برابر استقلال را به تساوی کشاندند.
در لیگ چهاردهم و پانزدهم اما آبی های تهرانی برابر نفت تهران با علیرضا منصوریان توفیقی نداشتند و دو شکست تجربه کردند. شکست دو بر صفر در لیگ چهاردهم با گلهای امیری و مطهری در کنار شکست یک بر صفر لیگ پانزدهم با گل به خودی عمران زاده، دو شکستی هستند که طلسم نبردن استقلال در لیگ برتر برابر نفت تهران را رقم زدند.

استقلال هر چند در جام حذفی لیگ پانزدهم در ورزشگاه تختی موفق به حذف نفت تهران شد اما آبی ها در این دیدار نیز در جریان ۱۲۰ دقیقه نبرد با نفت موفق به پیروزی نشدند و در نهایت واکنش های استثنایی رحمتی بود که آبی ها را پیروز از زمین مسابقه خارج کرد.
به این ترتیب استقلال در ۴ دیداری که برابر نفت تهران انجام داده، هیچگاه موفق به کسب پیروزی در جریان بازی نشده تا منصوریان که نقش پر رنگی در طلسم نبردن استقلال در تختی دارد، برای صعود به مرحله بعدی جام حذفی به دنبال تغییر ورزشگاه محل بازی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج