۴۴۴۶۷۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ونگر و چرت زدن در وقت شکار

از قفس خرس های قطبی بیرون بیا پروفسور!

احتمالا خیلی از هواداران آرسنال موقع تماشای نیمه دوم دیدار تیم شان مقابل منچسترسیتی، این سوال را از خودشان می پرسیدند که بین دو نیمه چه بر تیم شان آمده اما هنوز اتفاقات عجیب تری در راه بود.

ورزش سه: آرسنال بعد از یک نیمه قابل قبول در خانه سیتی، در نیمه دوم در مقابل نمایش درخشان پسران پپ گواردیولا کاملا محو بود. حرکات دیدنی لروی سانه، رحیم استرلینگ و کوین دی بروین، یک نیمه نفس گیر را برای توپچی ها رقم زد و تعویض های ونگر هم نتوانست اوضاع آشفته تیمش را بهبود ببخشد. حتی رفتن الیویه ژیرو به زمین که در دیدار مقابل منچستریونایتد ناجی آرسنال شده بود هم چاره ساز نشد و آرسنال برای دومین بازی پیاپی شکست خورد.

نمایش آرسنالی ها در نیمه دوم آنقدر سوال برانگیز بود که شکست 2-1، بهترین نتیجه ای بود که می توانست برای آنها رقم بخورد اما اتفاق عجیب زمانی رقم خورد که ونگر به سالن کنفرانس مطبوعاتی رفت:" هر دو گل منچسترسیتی در شرایط آفساید به ثمر رسید و همین برای شکست خوردن ما کافی بود. در طول فصل تصمیمات زیادی بر علیه ما گرفته شده و من معتقدم آنها گل های صحیحی به ثمر نرساندند. دو گل آفساید خوردیم که در چنین دیداری قبولش دشوار بود. ولی در هر صورت، از داورها خیلی خوب مراقبت می‌شود، مثل شیرها در باغ وحش."
از قفس خرس های قطبی بیرون بیا پروفسور!

ونگر در حالی با قطعیت از آفساید بودن هر دو گل سیتی گفت- که البته چند کارشناسی داوری انگلیسی اعلام کردند هیچکدام آفساید نبود- که حتی در تصاویر تلویزیونی هم به سختی می شد در مورد آنها اظهارنظر کرد؛ در حالی که او در طول سال های حضورش در آرسنال، بارها از اظهارنظر در مورد اشتباهات داوری که به سود تیمش بود، طفره رفت؛ به طوری که نشریه میرر یک بار در گزارشی مفصل، این اظهارنظرها را لیست کرده بود و ونگر در آخر همه آنها گفته بود:" من آن صحنه را ندیدم!"

عجیب تر اینکه ونگر شکست تیمش را یکسره به اشتباهات اتفاق نیفتاده داوری نسبت داد اما از عملکرد ضعیف شاگردانش چیزی نگفت و طوری از تسلط تیمش در کنترل بازی حرف زد که به نظر می رسید اساسا در مورد دیدار دیگری صحبت می کند.

مصاحبه پروفسور بعد از شکست مقابل اورتون هم کم حاشیه نبود. در آن دیدار هم آرسنال با گل الکسیس سانچس پیش افتاد اما دریافت دو گل در دقایق پایانی دو نیمه، اولین شکست این تیم بعد از 14 هفته را رقم زد. ونگر این بار نه تنها داور را به خاطر یک کرنر اشتباه به باد انتقاد گرفت، که در بیست و یکمین فصل حضورش در لیگ برتر، شیوه فیزیکی بازی حریف را هم زیر سوال برد.
از قفس خرس های قطبی بیرون بیا پروفسور!

در حالی که مربیانی مانند آنتونیو کونته و پپ گواردیولا در اولین فصل حضور در لیگ برتر، از شکست ها به دنبال پیدا کردن راه حل های جدید برای تیم شان هستند، برای ونگر همچنان بهانه های قدیمی، بهترین توجیه برای ناکامی تیمش است.
کونته بعد از شکست در دربی لندن، سیستم تیمش را تغییر می دهد و تیمش را به تیمی شکست ناپذیر تبدیل می کند؛ گواردیولا بعد از شکست سنگین مقابل لسترسیتی، تمرینات ویژه ای برای استفاده از توپ های دوم برای تیمش در نظر می گیرد تا بازیکنانش تطبیق بیشتری با سبک بازی تیم هایی پیدا کنند که از توپ های هوایی استفاده می کنند اما بعد از دو دهه حضور در لیگ برتر، ترجیح می دهد توپ را به زمین حریف بیندازد. طوری که حتی رونالد کومان را به واکنش وادار می کند:" از صحبت های ونگر متعجب نشدم. این سومین بار است که در خانه او را شکست می دهم و سومین بار است که او در مورد داوری حرف می زند."
از قفس خرس های قطبی بیرون بیا پروفسور!

ونگر چند هفته قبل در توصیف دشواری رقابت های این فصل لیگ برتر گفته بود:"ما در جنگل زندگی می کنیم، جایی که همه می خواهند شما را بخورند" و حالا هم که داوران را به شیرهای باغ وحش تشبیه کرد. به نظر می رسد در این حیات وحش فرضی پروفسور، او نقش خرس قطبی را برای خودش در نظر گرفته است اما بعد از 21 سال حضور در آرسنال، او باید به خوبی بداند که در این لیگ، ژانویه فصل خوبی برای به خواب رفتن نیست.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج