جاباما
۴۴۴۷۲۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

ورمزیار: پیروزی امید استقلال در دربی شاهکار بود

مدیر آکادمی باشگاه استقلال گفت: مربیان بزرگ و رزومه‌داری در تیم های پایه استقلال فعالیت می کنند که باید قدر زحمات آنها را دانست و برایشان ارزش قائل شد.

خبرگزاری مهر: صادق ورمزیار در خصوص پیروزی تیم فوتبال امید استقلال مقابل پرسپولیس در مسابقات قهرمانی تهران اظهار داشت: پیمان صاحب جمعی برای تیم امید زحمات زیادی کشیده و این تیم را از وقتی تحویل گرفته از این رو به آن رو کرده است. زحمات او واقعا قابل تقدیر است. صاحب جمعی مربی رزومه‌داری است و تاثیر او در تیم امید کاملا مشهود بوده است.

مدیر آکادمی استقلال خاطر نشان ساخت: پیروزی تیم امید ما در دربی کار کوچکی نبود. شرایط تیم های امید استقلال و پرسولیس اصلا یکسان نبود. بازیکنان آنها قراردادهای مالی دارند ولی بازیکنان ما ندارند. آنها بازیکنانی که در تیم بزرگسالان داشتند را در خدمت داشتند ولی بهترین بازیکن ما که نورافکن بود در اختیار تیم بزرگسالان بود و مجوز بازی گرفتن از او را نداشتیم. کلا در شرایط نابرابر با هم بازی کردیم و این پیروزی به نظر من یک شاهکار بود.

ورمزیار گفت: به جز صاحب جمعی، ما مربیان بزرگ و صاحب رزومه دیگری هم در آکادمی داریم که باید قدر آنها را بدانیم. افرادی مثل سیروس دین‌محمدی و ایوب اصغرخانی که لطف کردند و دعوت ما را برای کار در تیم جوانان پذیرفتند.

وی افزود: ما می دانیم دوستان مان در کادر فنی بزرگسالان مشکلات و گرفتاری های فراوانی دارند. اما فکر می‌کنم انتظار ما هم بیهوده نباشد. به هرحال ما انتظار داریم در این آکادمی که پول وجود ندارد، لااقل کمی از سوی تیم بزرگسالان به تیم امید توجه شود تا این موضوع باعث ایجاد انگیزه نزد بازیکنان تیم امید باشد. آنها بدانند توسط کادر فنی بزرگسالان رصد می‌شوند.

پیشکسوت استقلال در آستانه دیدار این تیم با نفت تهران در جام حذفی گفت: فکر می کنم این بازی برای استقلال خیلی مهم باشد. تمرکز تیم استقلال بیشتر روی جام حذفی است و روی این جام حساب ویژه‌ای باز کرده است. مشکل استقلال برای این بازی این است که دو سه بازیکن اصلی‌اش را در اختیار ندارد.

بازیکن پیشین استقلال گفت: امیدوارم هواداران استقلال در ورزشگاه تختی حضور پر شوری داشته باشند و عامل محرکی باشند برای بازیکنان و باعث افزایش انگیزه آنها شوند.

ورمزیار گفت: جام حذفی فرمول خاص خودش را دارد و در این مسابقات باید بازی به بازی نگاه کرد. در جام حذفی فقط باید برد، حتی اگر خوب و تماشاگر پسند هم بازی نکرد. برای همین است که در همه جای دنیا دیده شده بعضا تیم هایی از لیگ های پایین تر هم در جام حذفی شگفتی ساز می شوند.

وی در خاتمه گفت: اگر استقلال از این مرحله به سلامت عبور کند، شانسش برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پرسپولیس قهرمانه

      عوضش امروز پرسپولیس نه یک پرسپولیسی استقلال رو حذف میکنه انشاالله

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج