۴۴۴۷۳۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

مدیر السد: بازی با استقلال فینالی زودرس است

مدیر باشگاه السد گفت: بازی با استقلال در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا فینالی زودرس است.

خبرگزاری فارس: استقلال تهران در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۷ حریف السد قطر شده و با توجه به اینکه این بازی حساس به میزبانی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس به سراغ مدیر باشگاه السد رفته تا درباره این دیدار حساس پرس و جو کند.

این مصاحبه را در زیر می‌خوانید:

* در ابتدا درباره قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا و تیم های گروه‌ اول صحبت کنید؟

باید بگویم تیم‌های حاضر در گروه اول همه قدرتمند هستند از الاهلی امارات گرفته تا تعاون و لوکوموتیو همه قوی هستند. گفتن این حرف که گروه ما البته در صورت صعود نسبت به گروه‌های دیگر آسان است حرف اشتباهی است زیرا همه تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا حرفی برای گفتن دارند.

* درباره بازی مقابل استقلال بگویید؟

استقلال باشگاه بزرگی است مخصوصا اینکه مانند السد بیشترین سابقه حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا را دارد و تیمی پرافتخار است. این بازی به منزله بازی فینال است و خیلی زود این بازی رخ داد زیرا می‌توانست این دیدار در مراحل آتی رخ دهد ولی در پلی‌آف اتفاق افتاد.

* با توجه به اینکه استقلال یکی از پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران است نظرتان درباره بازی که قرار است در آزادی و در میان هوادارانش برگزار شود را بگویید؟

بله. استقلال تهران و استقلال خوزستان هر دو تیم مشهور و سرشناسی هستند. استقلال تهران یکی پرطرفدارترین باشگاه‌های ایران است و ما تمام سعی خود را می‌کنیم تا بهترین عملکرد را مقابل استقلال داشته باشیم تا بتوانیم پیروز میدان باشیم.

* چقدر شناخت از باشگاه استقلال از بازیکنان گرفته تا کادر فنی تیم دارید؟

ما تمام بازی‌های استقلال را در لیگ برتر ایران زیرنظر داریم و خیلی خوب می‌دانیم که بازیکنان خوبی را در ترکیب خود دارد. استقلال اکنون فکر می‌کنم در رده ششم یا هفتم قرار دارد و سرمربی کار بلد و خوبی دارد.

* بسیاری معتقدند که السد با داشتن بازیکنان بزرگی مانند ژاوی هرناندز کار آسانی را مقابل استقلال دارد نظر شما چیست؟

نه این طور نیست. درست است که ژاوی در میانه زمین تیم السد را رهبری می‌کند ولی این به آن معنا نیست که حتما در تهران پیروز میدان هستم زیرا باشگاه استقلال نیز بازیکنان خوبی دارد ولی تمام سعی خود را می‌کنیم تا پیروز شویم.

* درباره پورعلی گنجی، مدافع ایرانی السد بگویید؟ آیا باشگاه السد از عملکرد او در دو فصل گذشته راضی بوده است؟

مرتضی یکی از بهترین بازیکنان ایرانی حاضر در لیگ ستارگان قطر است. باشگاه از عملکرد او بسیار راضی است و او می‌تواند در پیروزی ما مقابل استقلال کمک کند.

* آیا پورعلی گنجی می‌تواند تیمش السد را برای پیروزی مقابل استقلال کمک کند؟

بله. بدون شک مرتضی می‌تواند ما را در این بازی حساس کمک کند. امیدوارم بازیکنان بتوانند با بازی منسجم خود به پیروزی برسند.

* مدیر عامل باشگاه استقلال پیش از این گفته بود اگر السد را ببریم قهرمان آسیا می‌شوند، نظرتان درباره این سخنان مدیر عامل استقلال چیست؟

پیش از این نیز به شما گفتم. این بازی باید در مراحل نهایی برگزار می‌شد زیرا هر دو تیم باشگاه پرافتخاری در آسیا هستند و دیدار این دو تیم بسیار مهم است. این سخنان مدیر عامل استقلال بر اهمیت این دیدار اشاره دارد.

* السد بازیکنان ملی‌پوش زیادی دارد که سابقه بازی در آزادی به همراه تیم ملی را داشتند. بازیکنان السد در آخرین حضورشان در آزادی به همراه تیم ملی قطر شکست خوردند. این شکست می‌تواند بر روحیه بازیکنان السد در بازی مقابل استقلال تاثیر بگذارد؟

نه به امید خدا این تجربه شکست بر روحیه بازیکنان السد تاثیری نخواهد گذاشت و با پیروزی آزادی را ترک خواهند کرد.

بازی السد با استقلال تهران در ورزشگاه آزادی در تاریخ ۱۹ بهمن ماه ۹۵ برگزار می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج