۴۴۴۷۸۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

تمهیدات ویژه برای تامین میوه شب یلدا

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه به شهروندان درشب یلدا خبرداد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بار شهرداری تهران از ارائه خدمات ویژه به شهروندان درشب یلدا خبرداد.

عبدالحسین رحیمی با بیان مطلب فوق اظهارداشت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا و بمنظور تامین مایحتاج شهروندان و ارائه خدمات مطلوب ساعات کار تمامی میادین و بازارهای میوه وتره بار و بازارهای محله ای میوه وتره باراین سازمان از بیست وسوم آذرماه تا شب یلدا تا ساعت ۲۰ افزایش یافته است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره بارنظارت دقیق برنرخ محصولات کشاورزی وهمچنین سایرکالاها در میادین و بازارها را مورد تاکید ویژه قرارداد و افزود: علاوه براین، نظارت دقیق بهداشتی و همچنین نظارت برکیفیت که از خطوط قرمز سازمان محسوب می شودبطور مستمر از طریق کارشناسان سازمان مستقر در میادین و بازارهای میوه وتره بار مدنظر قرارمی گیرد.

رحیمی در ادامه گفت:سازمان مدیریت میادین همچنین تمهیدات ویژه ای برای تامین میوه شب یلدا ودیگرمایحتاج آنان فراهم آورده است و ازاین بابت هیچگونه نگرانی وجودندارد که شهروندان می توانند با خاطری آسوده محصولات موردنیاز خود راتهیه نمایند.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه وتره باردر رابطه با جلوگیری از ایجاد صف های طولانی گفت: تمهیدات لازم در خصوص تهیه ترازوهای اضافی و تامین نیروی انسانی به منظور جلوگیری از ازدحام و ایجاد صف های طولانی به ویژه برای عرضه هندوانه و اناردر نظر گرفته شده است وشهروندان می توانندمحصولات موردنیاز خود را به صورت دستچین درکمترین زمان ممکن انجام دهند.

وی اظهارامیدواری کرد با ارائه خدمات مطلوب ومناسب که درراستای اهداف سازمان مدیریت میادین تعریف شده است بتوان شب یلدای خاطره انگیز و بیادماندنی را برای شهروندان رقم زد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مهدی

      واقعا گریه دار و تهوء آور نیست که دغدغه مردم تو هر مناسبت و هر فصلی گران شدن کالای خاصی باشه و بعد بشه تیتر یک ماه قبل و یک ماه بعد همه رسانه ها ؟
      عصر حجره ؟
      جای اینهمه نهاد و اداره ی ناکارآمد، تعزیرات رو تقویت کنید تا با گرانفروشان برخورد قاطع و بدون تبصره داشته باشه. این همه داستان نمیخواد که. قیمت گذاری هم کاری نداره اما برخی از مسئولین ظاهرا نمیخوان مشکل حل بشه. یا ذینفع این اوضاع هستند و یا براشون اهمیتی نداره.
      به هر حال این چیزایی که تو مملکت ما معضل هستند رو بشر قرن هاست که فراموش کرده کلا.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج