۴۴۴۸۷۷
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

حمایت حزب اعتماد ملی از روحانی

رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی گفت: تا یکی دو هفته آینده فعالیت حزب اعتماد ملی در انتخابات شوراهای شهر و روستا رسما آغاز می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس کمیته انتخابات حزب اعتماد ملی گفت: تا یکی دو هفته آینده فعالیت حزب اعتماد ملی در انتخابات شوراهای شهر و روستا رسما آغاز می‌شود.

مهدی رسول پناه درباره فعالیت‌های انتخاباتی حزب اعتماد ملی اظهار کرد: در آخرین جلسه شورای مرکزی اعتماد ملی قرار شد کمیته‌ای هفت نفره به ریاست رسول منتجب نیا برای تعامل با شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان و شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تشکیل شود و با حفظ هویت حزبی، در پی همگرایی با این تشکل‌ها باشد.

وی افزود: جلسه اول این کمیته هم تشکیل شد اما به دلیل ایام اربعین، ۲۸ صفر و روز دانشجو و اینکه اعضای حزب در نقاط مختلف کشور سخنرانی داشتند، جلسه بعدی کمیته هفت نفره به تعویق افتاد ولی از هفته آینده این جلسات از سرگرفته می‌شود.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پاسخ به این پرسش که آیا اعتماد ملی بنای همکاری با شورای سیاستگزاری اصلاح طلبان را دارد؟ تصریح کرد: برخی اعتماد ملی را با احزاب یک شبه یا احزابی که فقط نامی از آن‌ها وجود دارد، مقایسه می‌کنند در حالی که اعتماد ملی در سراسر کشور فعال است و کمیته انتخابات حزب هم در سی استان شکل گرفته و احتمالا در یک - دو هفته آینده، فعالیت اعتماد ملی در حوزه انتخابات شورای شهر و روستا رسما اعلام می‌شود. ما فقط منتظر برگزاری جلسه با دبیران استانی خود هستیم.

رسول پناه ادامه داد: اعتماد ملی تشکیلات قوی دارد، که این تشکیلات در انتخابات مجلس در اختیار اصلاحات قرار گرفت. اما حق و حقوق اعتماد ملی نادیده گرفته شد و در لیست تهران فقط یک نفر از اعتماد ملی حضور داشت. ما به همگرایی و وحدت اصلاح طلبان تاکید داریم، اما حقوق حزب هم باید رعایت شود. اگر این حقوق رعایت نشود، ما لیست جداگانه‌ای برای انتخابات شوراهای شهر و روستا ارائه می‌کنیم. البته کمیته هفت نفره باید مسیر تعاملی خود را طی کرده و نظر خود را به شورای مرکزی ارائه کند تا تصمیم نهایی را شورای مرکزی اعتماد ملی اعلام کند.

وی درباره برنامه اعتماد ملی برای انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: برنامه حزب برای انتخابات ریاست جمهوری تقریبا مشخص است و نظر ما بر حمایت از حسن روحانی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      برای روحانی متاسفم که اعتماد ملی ازش حمایت میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج