۴۴۴۹۴۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

دیوید بووی قرار بود در نقش گندالف بازی کند

با تعدا زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری در سطح جهان که به دنبال شایعات فیلم‌ها هستند، بعضی مواقع برایمان این سوال به وجود می‌آید گه چگونه ممکن است اسرار یک فیلم پس از سال‌ها فاش نشود.

وب سایت سینما گیمفا: با تعدا زیاد سایت‌ها و وبلاگ‌های خبری در سطح جهان که به دنبال شایعات فیلم‌ها هستند، بعضی مواقع برایمان این سوال به وجود می‌آید گه چگونه ممکن است اسرار یک فیلم پس از سال‌ها فاش نشود. به عنوان مثال فیلم The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» را می‌توان نام برد؛ در ماه ژانویه بازیگر فیلم ارباب حلقه‌ها دومینیک موناگان (Dominic Monaghan) باعث ایجاد یک شایعه جالب شد. دومینیک موناگان در مصاحبه با huffington post بیان کرده بود که دیوید بووی (David Bowie) برای بازی در فرانچایز The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» به کارگردانی پیتر جکسون (Peter Jackson) تست داده بود. این موضوع به شدت در اینترنت پخش شد و شایعات زیادی در مورد نقش احتمالی بووی وجود داشت تا این که همه چیز آرام‌تر شد.
دیوید بووی قرار بود در نقش گندالف بازی کند

در روز گذشته سایت huffington post با مدیر مسئول انتخاب بازیگران فیلم The Lord of the Rings، امی هوبارد (Amy Hubbard)، صحبت کرده و ایشان درباره‌ی این شایعات شفاف سازی کردند. به نظر می‌رسد که پیتر جکسون واقعا در فکر این بود تا از دیوید بووی برای بازی در نقش گندالف (Gandalf) استفاده کند.

دیوید بووی در آن زمان در دسترس نبود. من صحبت کوتاهی با کریس اندروز (Chris Andrews) داشتم و او به من گفت که دیودی در حال اجرا است. در سال ۱۹۹۹ و نزدیک عید سال نو بود؛ دقیقاً زمانی که ما در حال فیلمبرداری بودیم. بووی به اجرا پرداخت و خیلی‌ها را سرگرم کرد، ولی هیچگاه تستی نداد.

وقتی از امی هوبارد درباره‌ی نقش دیوید بووی سوال پرسیده شد؛ هوبارد تایید کرد که نقش مورد نظر برای او گندالف بود.

من مطمئن هستم که ایده‌ی پیتر بود که با او برای انجام این کار تماس بگیریم. این کار را کردیم ولی دیوید بووی بسیار پرمشغله بود.

یکی از شایعاتی دیگری که درباره‌ی The Lord of the Rings «ارباب حلقه‌ها» چند ماه بعد به وجود آمد زمانی بود که نیکلاس کیج (Nicolas Cage) بیان کرد که تقریباً برای بازی در نقش آراگورن (Aragorn) انتخاب شده بود؛ البته فکر نمی‌کنم کسی با انتخابی که پیتر جسکون و کمپانی برای نقش آراگورن داشتند مخالفتی داشته باشد، ولی دیدن دیوید بووی در نقش گندالف واقعاً وسوسه‌ انگیز و جالب است. در این جا باید از فرصت استفاده کنم و از دیوید بووی برای تمامی زحماتی در طول زندگی هنری خود کشیده است تشکر کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج