۴۴۵۰۴۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

حسینی: پرسپولیس باید با نوراللهی و عالیشاه تعامل کند

مدافع اسبق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باشگاه نباید طوری با بازیکنان رفتار کند که این بازیکنان باکیفیت بروند و پشت سرشان را هم نگاه نکنند.

خبرگزاری ایسنا: میثم حسینی درباره وضعیت سیاه‌جامگان اظهار کرد: وضعیت تیم خوب است و بازیکنان از برد شش امتیازی هفته‌ گذشته مقابل ماشین سازی انگیزه گرفته‌اند. ما امیدواریم این روند ادامه پیدا کند و بتوانیم رتبه خود را در جدول بهبود ببخشیم. مقابل پیکان نیز خیلی خوب بازی کردیم و تا لحظات آخر تیم برتر زمین بودیم اما در دقایق پایانی مغلوب این تیم آماده شدیم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره تیم سابقش نیز گفت‌: پرسپولیس طی دو سال اخیر روند خوبی را پشت سر گذاشته است. این تیم از لحاظ فنی و مدیریتی رشد خوبی داشته و اگر باخت هفته‌ پیش مقابل ذوب آهن را در نظر نگیریم این تیم در حد قهرمانی ظاهر شده است. سیاه‌جامگان مقابل این تیم مدعی قهرمانی با جان و دل بازی خواهد کرد و به پرسپولیس به راحتی امتیاز نخواهیم داد.

وی درباره حضور خداداد عزیزی در راس کادرفنی سیاه‌جامگان نیز، گفت‌: ابتدای فصل آقای کاظمی خیلی برای تیم زحمت کشیدند و من از ایشان تشکر می‌کنم. شاکله این تیم سیاه‌جامگان مدیون آقای کاظمی است، ولی از زمانی که خداداد عزیزی مسئولیت فنی تیم را بر عهده گرفته است تیم از لحاظ روانی دچار شوک مثبتی شده و بازیکنان قوت قلب گرفته‌اند. ورود خداداد به تیم و عمل کردن به صحبت‌هایش که اصرار کرده بود ۲۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شود، باعث شده بازیکنان انگیزه بیشتری برای ادامه فصل داشته باشند. همچنین از لحاظ فنی از زمان خداداد عزیزی تیم روند خوبی پیدا کرده و همان طور که دیدید ما در مقابل صنعت نفت آبادان شش، هفت موقعیت گل داشتیم که متاسفانه با بدشانسی وارد دروازه‌ این تیم نشد و ما مستحق این باخت نبودیم.

وی ادامه‌ داد: در مقابل پیکان نیز که صاحب بهترین مهاجم لیگ یعنی گادوین منشا است و توانسته بیشتر مدافعان لیگ از جمله مدافعان پرسپولیس را که برترین خط دفاعی لیگ هستند مغلوب کند، عملکرد خوبی داشتیم. آنها مقابل ما فقط یک موقعیت داشتند که آن هم نصفه و نیمه بود. امیدوارم در بازی آینده موقعیت سازی‌هایمان را تبدیل به موقعیت سوزی نکنیم و بتوانیم امتیازاتی که از دست داده‌ایم را جبران کنیم. هم تیم ما و هم پرسپولیس کلی بازیکن سطح بالا دارند که قبلا در تیم حریف بازی می‌کردند.

کاپیتان دوم سیاه‌جامگان درباره بازیکنان تیم سابقش، گفت‌: پرسپولیس دو، سه سال است که از لحاظ دفاع چپ خوب نیست. زمانی که من در پرسپولیس توپ می زدم وضعیت این پست خوب بود، اما در این دو، سه سال با نزول همراه بوده است. البته من باید از محسن ربیع خواه حمایت کنم زیرا موقعی که پرسپولیس می‌برد از او بابت عملکرد دفاعی‌اش تقدیر می‌شود، اما وقتی پرسپولیس شکست می‌خورد این بازیکن را زیر ذره‌بین انتقادات می‌برند و روحیه بازیکن را از بین می برند. باشگاه باید با بازیکنانی مانند نور اللهی و عالیشاه تعامل داشته باشد، زیرا خدمت سربازی وظیفه‌ای است که بر روی دوش هر ایرانی است. باشگاه باید با این بازیکنان تعامل داشته باشد و از این بازیکنان حمایت کند. به‌ هر حال نوراللهی و عالیشاه برای پرسپولیس زحمات زیادی کشیده اند و تیم را تا آستانه قهرمانی نیز پیش برده اند. باشگاه نباید فشار را بر روی بازیکنان زیاد کند که کار به جایی برسد که این بازیکنان باکیفیت بروند و پشت سرشان را نگاه نکنند.

میثم حسینی درباره پستش در سیاه‌جامگان نیز، گفت‌: پست اصلی من دفاع چپ است، اما به خاطر شرایطی که تیم دارد و همچنین وجود مدافعان جوان در تیم و سابقه‌ای که من در لیگ برتر دارم ترجیح داده شده من در دفاع وسط انجام وظیفه کنم و به قول معروف بتوانم دفاع را جمع کنم.

بازیکن اسبق سرخابی‌ها درباره مدیریت باشگاه نیز گفت‌: سیاه‌جامگان در این فصل هدفش کسب رتبه تک رقمی در جدول رده‌بندی است. ما سال گذشته اولین فصل خود را در لیگ برتر سپری کردیم و تجربه اندوختیم. با توجه به این که توانستیم در روز آخر خود را در لیگ حفظ کنیم و شرمنده مردم مشهد نشویم در این فصل نیز سعی می‌کنیم تا رتبه خوبی را کسب کنیم تا شخصیت واقعی فوتبال مشهد را به مردمان ایران زمین نشان دهیم. تیمی که به صورت شخصی اداره می‌شود مشکلاتی برای هزینه کردن نیز دارد. مسئولان مشهدی مانند استانداری و شهرداری باید از این دو تیم شهر خوب مشهد حمایت کنند و فوتبال مشهد را به جایگاه واقعی‌اش بازگردانند. ۸۰ درصد تیم ما از بازیکنان غیربومی تشکیل شده و این نشان دهنده آن است که در آکادمی این دو باشگاه بازیکنان جوان پرورش داده نمی‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج