۴۴۵۱۰۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون دکترا

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۸۳ هزار داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۶ خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این آزمون تا پایان امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری به اتمام می‌رسد.

خبرگزاری ایسنا: مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۸۳ هزار داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۶ خبر داد و گفت: ثبت‌نام در این آزمون تا پایان امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری به اتمام می‌رسد.

دکتر حسین توکلی با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهلت ثبت‌نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکتری تخصصی ۹۶ تمام دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به مهلت تمدیدشده امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری پایان می‌پذیرد.

وی در ادامه تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز، سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری تعداد ۱۸۳ هزار و ۷۴۰ داوطلب در آزمون ورودی دوره دکتری سال ۹۶ ثبت‌نام کرده‌اند.

توکلی همچنین خاطرنشان کرد: به تمام داوطلبانی که تاکنون نسبت به ثبت‌نام در آزمون دکتری ۹۶ اقدام نکرده‌اند، اکیداً توصیه می‌شود در این مهلت باقی‌مانده حداکثر تا پایان وقت امروز، سه‌شنبه ۳۰ آذرماه جاری با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی WWW.sanjesh.org و مطالعه دقیق اطلاعیه‌های مربوط در صورت واجد شرایط بودن نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: ضمناً آن دسته از داوطلبانی که متقاضی پذیرش دوره دکتری دانشگاه آزاد هستند، ضرورت دارد نسبت به انجام ثبت‌نام برای آزمون دکتری ۹۶ تا پایان امروز سه‌شنبه ۳۰ آذرماه از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنند. همچنین آن دسته از داوطلبانی که در این آزمون ثبت‌نام کردند، می‌توانند در این مهلت باقی‌مانده اطلاعات خود را مشاهده و در صورت تمایل ویرایش کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج