۴۴۵۱۴۷
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

احتمال قصور پزشکی در مرگ دختر ۷ ساله

دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به پرونده "احتمال قصور پزشکی در فوت یک دختربچه ۷ ساله در یکی از بیمارستان‌های کرج" اظهار داشت: جنازه وی برای بررسی آسیب‌شناسی و سم‌شناسی به تهران ارجاع شده بود.

خبرگزاری تسنیم: دادستان عمومی و انقلاب کرج با اشاره به پرونده "احتمال قصور پزشکی در فوت یک دختربچه ۷ ساله در یکی از بیمارستان‌های کرج" اظهار داشت: جنازه وی برای بررسی آسیب‌شناسی و سم‌شناسی به تهران ارجاع شده بود.

دادستان عمومی و انقلاب کرج با بیان اینکه نتیجه واصل شده است، ادامه داد: مورد غیرقانونی و غیرعلمی که سبب نشان دادن قصور از سوی پزشکان در مرگ این کودک باشد، به دست نیامده است.

وی با بیان اینکه استفاده از داروی تقلبی یا غیرمجاز در این کودک شناسایی نشده است، ادامه داد: باید علت فوت را بررسی کنیم. براساس گزارش سم و آسیب‌شناسی و اظهارنظر پزشک قانونی، قصور پزشک و تقلبی‌بودن دارو در مرگ این کودک منتفی است.

شاکرمی بیان کرد: پرونده هنوز برای بررسی‌های دیگر در دست پیگیری است.

نزدیک به ۲ ماه قبل دختربچه‌ای ۷ ساله با درد در ناحیه شکم به بیمارستانی در کرج مراجعه و بعد از تشخیص پزشک مبنی بر درد آپاندیس به اتاق عمل ارجاع داده شده اما پس از تزریق ماده بیهوشی، فوت کرده است. به همین سبب قصور احتمالی پزشکان یا استفاده از داروی تقلبی مرگ این کودک مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس‌کل دادگستری استان البرز پیش از این در ارتباط با این موضوع گفته بود "نمونه برداری از جسد در پزشک قانونی صورت گرفته و در حال بررسی است و تا نتیجه نهایی نمی‌توان در مورد قصور احتمالی پزشکان نظری داد."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج